הנקמה: הרמטכ”ל ביטל פגישה בין הראשל”צ הגר”י יוסף לרבצ”ר קרים

בעקבות הנחיית שר הביטחון אביגדור ליברמן שאמר בשבת כי הוא "לא מתכוון לתת" לראשל"צ ורבנים אחרים "במה בתוך הצבא עד שלא יחזרו בהם" - הורה הרמטכ"ל לבטל פגישה שתוכננה למחר עם הרבצ"ר
יוסף גרינבוים
ו' שבט התשע"ח / 21.01.2018 22:12

הרמטכ”ל רא”ל גדי איזנקוט הורה לבטל פגישה שתוכננה מחר (שני) בין הראשל”צ הגר”י יוסף, לבין הרב הראשי לצה”ל תא”ל הרב אייל קרים. כך מפרסם ערוץ 7.

ההנחייה של איזנקוט ניתנה לאחר שהראשל”צ הביע תמיכה ברבה הראשי של צפת, הגאון רבי  שמואל אליהו – שקרא לראש הממשלה לפטר את הרמטכ”ל, ועל מלחמתו נגד יחידות מעורבות בצה”ל.

בשיחה טלפונית שקיים הראשל”צ הגר”י יוסף ביום חמישי עם רבה של צפת הוא שיבח אותו על מה שכינה “עמידתו האיתנה על קיום הוראת הרבנות הראשית בעניין ‘גיוס בנות'”.

הראשל”צ אמר לרב אליהו: “אביך חכם מרדכי אליהו שמח בך בשמיים, אל תירא ואל תיחת”.

בסביבתו של הראשל”צ  מנסים לטעון כי הפגישה בוטלה בשל פטירת דודו של הרב, אולם הפגישה בוטלה עוד קודם לכן, ביוזמת צה”ל – בעקבות ההנחייה של הרמטכ”ל.

כפי שדווח בחרדים 10, בשבת בבוקר הודיע שר הביטחון אביגדור ליברמן כי החליט לבטל את כל האירועים הצבאיים שאליהם הוזמן הראשון לציון.

במהלך סיורו בשבת בבוקר באשדוד השתלח ליברמן ברבני הציונות הדתית הגר”ש אליהו והרב שלמה אבינר, כמו גם בראשל”צ הגר”י יוסף, ואמר: “לא הרב הראשי ולא רבנים אחרים יכולים לקרוא להדחת הרמטכ”ל, לקרוא לא להתגייס וגם להיות חלק מטקסים ואירועים כלשהם בתוך צה”ל. לא מתכוון לתת להם במה בתוך הצבא עד שלא יחזרו בהם. מדובר בעובדי מדינה שבין היתר מקבלים משכורת ממשלמי המיסים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות