מירי רגב התחנפה: “התקבלת שם כמלך, בהודו” – וביבי השיב בעקיצה

ראש הממשלה שיתף בפתח ישיבת הממשלה בכמה מחוויותיו במסעו להודו: "אזכור שניים במיוחד. אחד - הפגישה עם מוישי, עלם חמודות" • מירי רגב פתחה בהתפרצות חנופה: "אתה מנהיג גדול" • נתניהו הגיב: "להבא לא נקבל התפרצויות..."
אבי כץ
ה' שבט התשע"ח / 21.01.2018 13:51

ראש הממשלה שיתף בפתח ישיבת הממשלה בכמה מחוויותיו במסעו להודו בשבוע שעבר.

“היו הרבה אירועים מרגשים אבל אזכור שניים במיוחד. אחד – הפגישה עם מוישי, עלם חמודות שממשיך את חייו באהבת הסבא והסבתא, והמפגש המרגש השני היה עם נציגי הקהילה היהודית, זו קהילה קטנה, אבל התרומה שלהם להודו היא חסרת פרופורציות”, סיפר נתניהו.

שרת התרבות, מירי רגב, נטלה לעצמה את רשות הדיבור בפתח ישיבת הממשלה, ופנתה במונולוג נרגש לנתניהו: “אתה מנהיג גדול, למרות שחלק מהאנשים בארץ לא אוהבים להגיד את זה ולא אוהבים לשדר את זה”.

“אבל את האמת צריך להגיד, מגיע להגיד לך את זה: עשית לנו שירות אדיר, עם הרבה כבוד וגאווה. עקבתי אחרי הפרסומים של הפעילות ושל הכבוד הגדול שהתקבלת שם, כמלך בהודו”, הוסיפה השרה.

“זה פשוט מרגש עד דמעות, תודה רבה לך על מה שאתה עושה למען מדינת ישראל. אני מאחלת לך עוד הרבה שנים של עשייה”.

נתניהו השיב: “תודה רבה מירי, תודה לך. להבא לא נקבל התפרצויות…”

הכתב הפוליטי של גל”צ צייץ: “אפילו שטייניץ, שאת שנותיו היפות בפוליטיקה בילה בלשכפץ את ולהחמיא לנתניהו, מתאמץ לא לצחוק”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מירי רגב
    27/01/2018 00:32
    ספי
  1. מחמאה לראש הממשלה היא דבר בלתי סביר בעיני התקשורת . אולי מירי רגב הביעה את רגשותיה האמיתיים והתפעלותה מהצלחותיו של ביבי ביחסי חוץ?זה לא מתקבל על דעת אנשי התקשורת שמקבלים קבס ובחילה כאשר מישהו אומר משהו טוב על ביבי.ביבי לא נמצא כרגע בעמדה רמה גם לא בעיני שרי מפלגתו. ובכל זאת רגב מפרגנת לו כי זו תחושתה. אפשרות כזו לא קיימת בעיני אבירי התקשורת שמכירים רק צביעות וציניות. הפוסל במומו פוסל!