יהדות התורה: “מופע התרסה חמור בשל תחרות שלו על קולות השנאה”

סיעת 'יהדות התורה' נגררת לפרובוקציה של שר הביטחון בשבת באשדוד: שר בכיר בממשלה ובקואליציה בחר במפגיע לקיים מופע התרסה חמור בעיצומו של יום השבת. קוראת לרה"מ נתניהו לקרוא לסדר את שר הביטחון באופן מיידי"
אריה ריבקינד
ה' שבט התשע"ח / 21.01.2018 09:10

סיעת ‘יהדות התורה’ הגיבה הבוקר (ראשון) על ביקורו המתוקשר של שר הביטחון אביגדור ליברמן בעיצומה של השבת בחנות ‘טיב טעם’ו במרכז ‘הקניות ביג’ הפתוח בשבת באשדוד, תוך חילול שבת בפרהסיה –  וקוראת לראש הממשלה “לקרוא לו לסדר”, כלשונה.

בהודעה שפורסמה בשלושת היומונים החרדים, נאמר: “שר בכיר בממשלה ובקואליציה בחר במפגיע לקיים מופע התרסה חמור בעיצומו של יום השבת, בליווי נציגי ממשלה נוספים, תוך שימוש ברכבים ועוזרים ממשלתיים, וגורם להלהטת הרוחות כנגד ציבורים גדולים במדינה וכנגד קדושת השבת”.

לדברי חברי הסיעה, “מדובר במעשה חמור ותקדימי שנעשה במתכוון, תוך הודעה מוקדמת לתקשורת, במטרה מוצהרת וברורה להסית ולהכפיש בשקרים ובדותות נגד כלל הציבור הדתי והחרדי בישראל ולפגוע ביום הקדוש.

“ליברמן בעצמו יודע כי חוק המרכולים נועד לשמירת הסטטוס קוו הקיים במשך שנים. אך הוא בוחר בשיסוי וליבוי מתחים מיותרים בין חלקי הציבור, ולפגוע ביום השבת וקדושתו”.

חברי הסיעה טוענים, כי מניעיו של יו”ר ישראל ביתנו הם פוליטיים. “התנהגות זו של ליברמן מעידה על מצוקה פוליטית קשה, בשל תחרות על קולות השנאה מול מפלגת שנאה מתחרה ובמטרה לגרוף הון פוליטי כתוצאה משיסוי בין קבוצות אוכלוסייה והעמקת הקיטוב בעם”.

בהודעה נאמר: “סיעת יהדות התורה קוראת לרה”מ נתניהו לקרוא לסדר את שר הביטחון באופן מיידי על העמקת השסע והקרע הציבורי תוך פגיעה פומבית בקדושת השבת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות