ליברמן: “המחבל שנמלט חי כרגע חיי כלב בבריחה. חי על זמן שאול”

שר הביטחון הגיע לבית החולים רמב"ם, שם מאושפזים שני לוחמי הימ"מ שנפצעו בג'נין: אנחנו יודעים הכל: מי המחבלים, מי הסייענים. אנחנו נביא את כולם לדין והם ישלמו את מלוא המחיר" • סוכנות הידיעות הפלסטינית: כוחות הביטחון עצרו ארבעה צעירים במחנה הפליטים ג'נין
חיים טוויל
ג' שבט התשע"ח / 19.01.2018 12:24

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום (שישי) בבית החולים את שני לוחמי הימ”מ שנפצעו במהלך הפשיטה הלילית בג’נין על חברי חוליית המחבלים שרצחה את הרב רזיאל שבח הי”ד, בפיגוע הירי ליד חוות גלעד.

ליברמן הבהיר כי כוחות הביטחון יתפסו גם את ראש חוליית המחבלים שנמלט.

“הוא צריך לדעת שהוא חיי כרגע חיי כלב בבריחה. הוא חי על זמן שאול ונשיג אותו. אנחנו יודעים הכל: מי המחבלים, מי הסייענים. אף אחד לא יסתובב חופשי, נגיע לכולם והם ישלמו את מלוא המחיר”.

שר הביטחון אמר עוד, כי חמאס מנסה להוציא פיגועי טרור מיהודה ושומרון וגם מנסה לפתח זירות חדשות. ”מה שצריך להדאיג זה הניסיון שלהם לפתח תשתיות טרור בדרום לבנון ולנסות גם משם לאיים על מדינת ישראל”.

בחדשות 2 דווחו כי נמשך המצוד אחר ראש החוליה, וכי כוחות צה”ל עצרו הלילה ארבעה פלסטינים בכפר אל-יאמון ממערב לג’נין. במסגרת הפשיטה על הבתים הוחרמו מצלמות אבטחה וטלפונים סלולריים.

אמש הועבר אחד הלוחמים מבית החולים ‘העמק’ לבית החולים רמב”ם במצב קל, וכעת הוא מאושפז כמו חברו במחלקת כירורגית חזה. הלוחם שנפצע קשה נותח אתמול, וכעת הוא בהכרה ומצבו מוגדר בינוני.

גם משפחתו של הרב רזיאל שבח הי”ד הגיעה אתמול לבית החולים כדי לבקר את הפצועים. בני המשפחה, האב משה, האם אילנה, האחות עטרת ובן זוגה עמית, בליווי סגן מפקד מג”ב תת-ניצב עוזי לוי, ומפקד הימ”מ ניצב-משנה נ’, הביעו את הערכתם ללוחמים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נשמע שמדגדגות לליברמן האצבעות לעשות כבר שימוש מעשי בצעצוע החדש שלו...
    19/01/2018 13:58
    לחיאני
  1. איזה צעצוע זדוני. איזה צומי תקשורתי. איזה רייטינג פוליטי.

    מתקבל הרושם שהבנאדם ממש השתוקק בכליון עיניים לאירוע הטראגי הבא שרק יצדיק לתלות מישהו.

    לא שלא מגיע למחבלים למות, ובלי להכנס לוויכוח על הסכנות של החוק האיום הזה – איווט ליברמן הוא איש אכזרי וצמא דם, ואולי לא ממוצא יהודי בכלל.