אם הרוצח: “ב-3 הימים האחרונים הוא לא אכל ולא ישן. רק למד תורה”

חיים טוויל
|
ג' שבט התשע"ח / 19.01.2018 11:53
ביום רביעי בלילה רצח אמיר בסטיקר, בן 24 מאשדוד, את שכנו איתי מור ז”ל – על פי החשד, ללא סיבה • אמר בחקירה: “קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי” • שכן: ״מדובר בצעיר שחזר לפני כמה שנים בתשובה ומאז התנהג בצורה מוזרה” • מעצרו הוארך והוא נשלח להסתכלות

בית המשפט באשקלון האריך אתמול (חמישי) אחר הצהריים בשמונה ימים את מעצרו של אמיר בסטיקר בן ה-24, החשוד ברצח איתי מור ז”ל , ביום רביעי באשדוד.

בסטיקר, שנשלח להסתכלות, אמר בחקירתו: “קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי”.

“מדובר בבחור צעיר כבן 24 שחזר לפני כמה שנים בתשובה ומאז התנהג בצורה מוזרה”, צוטט אחד השכנים בערוץ 10 על החשוד ברצח. “כולם ידעו שמשהו לא בסדר אתו. לא היה לאיתי ויכוח איתו בעבר״.

לפי דיווח של מתן צורי, כתב ידיעות אחרונות ו-ynet בדרום,  אמרה אימו של החשוד ברצח: “אני בוכה על ארבעת הילדים שנשארו ללא אבא. אבוא לנחם. הבן שלי במצב נפשי רע. לא מעכלת”.

לדבריה, “בשלושת הימים האחרונים הוא לא אכל ולא ישן. רק למד תורה ושמע הרצאות של הרב אמנון יצחק. אני רוצה לבוא לנחם אותם, להיות בלוויה אבל חוששת”.

הרצח בוצע כאשר מור, אב לארבעה ילדים ועובד נמל אשדוד, בן 44, אמר לבנו כי הוא יוצא לשפוך את הזבל. לאחר כמה דקות אשתו, ששמעה צעקות, יצאה החוצה ומצאה את בעלה שרוע בחדר המדרגות כשהוא דקור ובמצב אנוש.

פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו למור תחילה טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים אסותא, תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר לאחר הרצח: בשעה 21:25 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות אירוע דקירה ברחוב אשכול באשדוד. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את זירת האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה.

מהמקום פונה פצוע בן 44 באורח אנוש לבית החולים, ובהמשך נמסר כי נפטר מפצעיו. חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים פורנזיים ותוך זמן קצר עצרו את שכנו, בשנות ה-30 לחייו, של הנדקר והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד.