ויהי בישורון מלך: בצאת מרן זצ”ל מהדינר • סרטון שלא פורסם מעולם

לפני כשלוש שנים נערך דינר, תחת הכותרת 'בישורון מלך', לטובת ישיבת 'ארחות תורה' • בסרטון המתפרסם כאן לראשונה, נראה מרן ראש הישיבה בתפארתו, בצאתו מהאולם, כשבני הישיבה ובוגריה מלווים אותו בשירה וריקודים
חרדים 10
ג' שבט התשע"ח / 18.01.2018 23:59

זה היה בג’ בניסן תשע”ה. לפני כשלוש שנים.

באולמי ‘רויאל גרדן’ בפתח תקווה התאספו נגידים, תורמי הישיבה, והבוגרים, למעמד מיוחד תחת הכותרת ‘בישורון מלך’, כדי לגייס כספים לטובת ישיבתו של מרן הגראי”ל שטינמן, זצ”ל.

בסרטון, המתפרסם כאן לראשונה בחרדים 10, נראה מרן ראש הישיבה בתפארתו, כל כולו למען הישיבה הקדושה אותה  הקים לפני כעשרים שנה.

היה זה מעמד היסטורי, כמוהו לא היה עוד. לצפות כיום בסרטון ולבכות  על האבידה הגדולה שאיבד דורנו, איבד הציבור החרדי, עולם הישיבות – וישיבת ‘ארחות תורה’ בפרט.

קודם שהגיע למעמד התבטא באזני בני ביתו מספר פעמים: “אויף אלע ישיבות קען איך רעדין, אבער ווי קען איך רעדין אויף מיין ישיבה” (- על כל הישיבות אני יכול לדבר, אבל איך אני יכול לדבר על הישיבה שלי)…

לקראת צאתו איחל מרן הגראי”ל זצ”ל: “יבורכו הם וכל המשפחה שלהם בכל טוב ברוחניות ובגשמיות”.

בסרטונים שהתפרסמו לאחר המעמד נראה תיעוד האירוע, ונאומי הרבנים. אבל לא פורסם הסרטון בו מתועדים הרגעים בהם יוצא מרן ראש הישיבה מהאולם, כשבני הישיבה ובוגריה מלווים אותו בשירה וריקודים זמן ממושך ובהתלהבות.

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הייתי רוצה לקוות שהרב שטיינמן זצל ראה את
    19/01/2018 09:08
    תמי
  1. הסרטון. איזו שמחה והתרוממות גרם לקהל אדיר אבל,מסתמא לא ראה וחבל