החקירה מסתעפת: איתן כבל ומו”ל ידיעות נחקרו באזהרה בתיק 2000

חבר הכנסת נחקר היום באזהרה במשטרה, במסגרת חקירת המגעים בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות • גם מוזס נחקר היום במשטרה
חיים טוויל
ב' שבט התשע"ח / 18.01.2018 13:53

חקירת המגעים בין ראש הממשלה למו”ל ידיעות אחרונות מסתעפת: חבר הכנסת איתן כבל נחקר היום (חמישי) באזהרה במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה בלוד במסגרת חקירת פרשת 2000.

גם מוזס נחקר היום במשטרה.

כבל נחקר באזהרה בפרשה ככל הנראה בעקבות חלקו המרכזי בקידום ‘חוק ישראל היום’, אשר נועד להגביל את יכולתו של העיתון המוביל להמשיך במדיניות הפצתו החינמית.

כבל הגיב על חקירתו וצייץ בטוויטר: “נחקרתי היום קצרות במסגרת פרשת ״ביבי – מוזס״, המוכרת כתיק 2000. השבתי לכל מה שנשאלתי ואני סומך על רשויות החוק. כמו תמיד פעלתי כחוק ואני מציע להתאזר בסבלנות עד השלמת החקירה”. לדבריו, הוא נחקר במשך כשעה ו-45 דקות.

מהמשטרה נמסר: “חבר כנסת נחקר היום במשך מספר שעות וזאת במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות”.

פרשת 2000 היא החקירה העוסקת במגעים שהתנהלו בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ובין המו”ל של העיתון ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס.

על פי החשדות שעלו במסגרת החקירה, מוזס הבטיח לנתניהו סיקור אוהד במידה שנתניהו יפעל להפחית את תפוצתו של העיתון המתחרה ‘ישראל היום’.

החקירה החלה בעקבות הקלטות של פגישות נתניהו ומוזס שהגיעו לידי המשטרה, ובהן מתועד המשא ומתן שהתנהל בין השניים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות