גפני: לא ידעתי שאני כל כך חשוב. בדיחות שלי מגיעות לראש החדשות

יו"ר ועדת הכספים התייחס בתכנית 'דקלסגל' לדבריו על אכיפת חוקי השבת ואמירתו ש"החילונים פרימטיביים": "אני אומר 'שהדברים לא ייצאו מפה' בכל הופעה שניה שלי. אני אומר הרבה פעמים 'תגיד, אתה פרימיטיבי?'
אריה ריבקינד
ב' שבט התשע"ח / 18.01.2018 13:04

ח”כ משה גפני התייחס הבוקר (חמישי) להקלטה שנחשפו בחדשות 2, בה נשמע אומר כי מאות פקחים גויים של רשות האוכלסין יאכפו את חוקי השבת ברשויות המקומיות, ולתגובתו על החשיפה – כאשר אמר: “הופכים את המדינה לרוסיה, לציבור שלי אני לא יכול לדבר?לא ידעתי שהחילונים הם פרימיטיביים”.

בתכנית ‘דקלסגל’ בגלי צה”ל אמר גפני: “עשו רעש כדי לקבל קולות מהקלטה חסרת ערך. אני אומר הרבה פעמים ‘תגיד, אתה פרימיטיבי?’ הבדיחות שלי הופכות להיות בראש מהדורת החדשות”.

גפני הבהיר כי “לא יהיה שום שינוי באכיפה” – והוסיף: “לא ידעתי שאני כל כך חשוב עד שעיתונאים חרדים יקליטו את הבדיחות שלי ואז יעבירו לחדשות של הציבור החילוני. אני אומר ‘שהדברים לא ייצאו מפה’ בכל הופעה שניה שלי”.

גפני הדגיש: “דיברתי על חוק עבודה ומנוחה ולא על חוק המרכולים. הפקחים שעליהם דיברתי קשורים לחוק עבודה ומנוחה אותו לא אוכפים. לא אמרתי שמאות פקחים לא יהודים יסתערו על עסקים שפתוחים בשבת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות