בפעם השישית : השר אריה דרעי התייצב לחקירה ביחידת להב 433

יו"ר ש"ס התייצב בפעם השישית במשרדי להב 433 בלוד - שם הוא נחקר בחשד להלבנת הון, העלמת מסים, מרמה והפרת אמונים • רעייתו יפה לא נדרשה להיחקר היום
חיים טוויל
ב' שבט התשע"ח / 18.01.2018 11:06

שר הפנים אריה דרעי הגיע הבוקר (חמישי) לחקירה נוספת במשרדי יחידה להב 433 של המשטרה בלוד, במסגרת הפרשה בה הוא חשוד בהלבנת הון, העלמת מסים, מרמה והפרת אמונים.

למרות שהחקירות עוסקות גם בעמותות שבראשן עמדה רעייתו יפה דרעי, היא לא נדרשה להגיע לחקירה היום.

זו החקירה השישית של שר הפנים.

נזכיר, כי חקירת הפרשה מתנהלת כבר יותר משנה וחצי.

במהלך חקירת הפרשה תושאלו אנשי עסקים המקורבים לשר. בין היתר, המשטרה בודקת אם כספים מתוך חשבונות העמותה של רעייתו יפה הועברו לשימוש בני משפחתו.

החודש דווח ב’הארץ’ כי דרעי קיבל לחשבונו הפרטי כ-200 אלף שקל מאיש העסקים אילן שרעבי בלי לדווח על כך, ואחר כך עסק בעניין שקשור אליו במסגרת תפקידו. על פי הדיווח, הכסף התקבל בשנת 2012 בשלב שדרעי כבר הכריז על שובו לחיים הפוליטיים, אך בטרם חזר להנהגת ש”ס ונבחר לכנסת.

מהדיווח עולה כי זמן קצר לאחר שנכנס דרעי לתפקידו כשר הפנים ב-2016 הוא נועד עם שרעבי בלשכתו בירושלים. שרעבי מתואר כידיד קרוב של דרעי זה שנים והוא ביקש שהשר יתערב בעימות משפטי בין עיריית רמת השרון לכפר הירוק, שם יושבת החברה שבבעלותו. דרעי נעתר לבקשה ופנה בעניין לאנשי משרדו.

מלשכתו של דרעי נמסר בתגובה לפרסום בהארץ: “השר סירב בעבר להגיב להדלפות מהחקירה ולפיכך מסרב להגיב גם לפרסום זה. השר דרעי ימסור את תשובותיו אך ורק לחוקרים ולא בתקשורת. השר דרעי חוזר וקורא להתאזר בסבלנות ולכבד את החקירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות