מסתמן: המלצות לכתבי אישום נגד עו”ד מולכו ושומרון ב’תיק הצוללות’

חיים טוויל
|
ב' שבט התשע"ח / 17.01.2018 22:41
לפי דיווח בחדשות 2: התבססה תשתית ראייתית להמלצות לכתבי אישום נגד מקורבי נתניהו שמרון ומולכו, ונגד מפקד חיל הים לשעבר אליעזר מרום • המשטרה: “היחידה החוקרת טרם הגיעה לשלב הסיכומים”

חקירת המשטרה בפרשת הצוללות הגיעה לישורת האחרונה? הערב (רביעי) פורסם בחדשות 2, כי ממצאי החקירה בתיק הצוללות מבססים את החשדות נגד חמשת החשודים העיקריים בפרשה: דוד שמרון, יצחק מולכו, דוד שרן, אלוך מיל’ אליעזר (צ’ייני) מרום ואבריאל בר יוסף.

ממצאי החקירה מתבססים על עדותו של עד המדינה מיקי גנור, שצירף גם קלטות ומסמכים, אך יש בידי החוקרים עדויות נוספות שמחזקות את החשדות נגד חמשת החשודים.

לפי הדיווח, על פי ההערכה, בתוך פחות מחודשיים התיק יועבר לפרקליטות לסיכומים והמלצות.

מהמשטרה נמסר בתגובה לפרסום בחדשות  2: “חקירת רכש כלי השיט (המכונה פרשה 3000) עדיין מתנהלת ועדיין נעשות בה פעולות חקירה. העת הזו היחידה החוקרת טרם הגיעה לשלב הסיכומים ומאידך כל אמירה בגין המלצה להגשת כתבי אישום איננה רלוונטית מהסיבה הפשוטה שהמלצה על כתבי אישום הינה בסמכות בלעדית של הפרקליטות ולא של המשטרה. כמו בכל פרשה אחרת כאשר החקירה הפעילה תסתיים ובכפוף לסיכומי החקירה נודיע באם נמצאה / לא נמצאה תשתית ראייתית. כל פרסום אחר הינו על אחריות המפרסם בלבד”.