קורן לחולדאי: “מי שמתאכזר לבעלי חיים – מתאכזר לתושבי דרום ת”א”

חברת הכנסת נורית קורן על הצהרת חולדאי כי אכל כלב: "זילות שכזו מאפיינת את שלטון מפא"י, שחולדאי הוא מצאצאיה הבולטים. אותה המורשת שממנה הוא הגיע, אותה אטימות - אותו לב קר"
אריה ריבקינד
א' שבט התשע"ח / 17.01.2018 17:43

חברת הכנסת נורית קורן הגיבה היום (רביעי) על הפרסום ב’ידיעות אחרונות’, לפיו ראש עיריית תל אביב-יפו, התפאר כי אכל כלב ונהנה מכך – ותקפה את רון חולדאי.

“זילות שכזו מאפיינת את שלטון מפא”י, שחולדאי הוא מצאצאיה הבולטים”, אמרה קורן. “לא ייתכן שאיש ציבור, שמייצג מאות אלפי אנשים, יפגין אכזריות ואטימות שכזו”.

קורן הוסיפה ותקפה: “כחברת כנסת, הפועלת ללא ליאות למען זכויות בעלי החיים, אני חשה סלידה ותדהמה מקלות הדעת ואכזריותו של ראש העיר. עם זאת, בעודי מסייעת לתושבי השכונות של אבו כביר, נווה עמל ותל גיבורים – אני מזהה קו ישיר בהתנהלות האטומה של אבות אבותיו של אותו חולדאי, האבות המייסדים של מפלגת מפא”י. את הטעויות שעשו ואת אטימות ליבם, אנו פועלים כדי לתקן עד היום וביתר שאת בכנסת הנוכחית”.

קורן הוסיפה וכתבה בחשבון הפייסבוק שלה: “מי שמתאכזר לבעלי חיים – סופו שיתאכזר לבני אדם. בעצם, הצאצא לבית חולדאי כבר מתאכזר לבני אדם. אותה המורשת שממנה הוא הגיע, אותה אטימות – אותו לב קר. הרי מה ההבדל בין תושבי דרום תל אביב לבין חיות? מבחינתו של חולדאי, הם לא יותר מכלי שרת לתפנוקיו”.

לדבריה, “זו בדיוק תמצית המהות של מפא”י. ניקח את החלש, את חסר הישע, ונשאב ממנו כל יסוד שישרת אותנו. לא עוד אדון חולדאי. תושבי השכונות אינם כלי, תושבי דרום תל אביב הם בני אדם – יצורים חיים. אותם אני לא אתן לך להקריב, בהם אני לא אתן לך לשחק.”

בתגובה מטעם עיריית תל אביב-יפו נמסר לחרדים 10:  “מדובר במקרה בו התארח חולדאי בבית משפחת איכרים וייטנאמית שהזמינה אותו לביתה והגישה לו את המעט שיש לה, מצב המחייב את האורח לאכול מתוך נימוס”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני לא מבין
    17/01/2018 23:34
    מי
  1. למה תרנגולת פרה חזיר ועוד חיות זה בסדר וכלב לא

  2. לדעתי זאת ידיעה חדשותית:
    18/01/2018 00:13
    אייל
  3. אם עד היום סקופ עיתנואי היה איש נשך כלב
    כעת אפשר לרשום: כלב אכל כלב…