אשת הנהג: כשראינו את הסרטון – היינו בשוק. היה 5 ס”מ מלהתנגש בו

גנב, תושב לוד, נכנס לרכבו של נהג שעצר למלא אוויר בצמיגים בתחנת דלק, ונמלט בנסיעה פרועה - תוך שהוא מותיר מאחוריו את בעל הרכב, שסובל מהיסטוריה של אירועי לב • אישתו: "לא פחדנו על האוטו כמו על הבריאות של בעלי, הוא עבר שני התקפים ויש לו קוצב לב"
חיים טוויל
כ"ט טבת התשע"ח / 16.01.2018 17:53

ביום שישי לפני שבוע, באמצע היום, עצר אדם מבוגר למלא אוויר בצמיגי הרכב שלו בתחנת דלק בעיר לוד.

הוא יצא מהרכב, ניגש אל הגלגל הימני, כשלפתע נכנס גנב אל מושב הנהג וברח מהמקום בנסיעה פרועה, כשמצלמות האבטחה מתעדות הכל.

אשתו של הנהג, רחל שפירו, התראיינה הבוקר (שלישי) ל’חדשות הבוקר’ של ‘קשת’ בערוץ 12 – וסיפרה: “באותו רגע צלצלנו למשטרה. לא פחדנו על האוטו כמו על הבריאות של בעלי, הוא עבר שני התקפים ויש לו קוצב לב. כשראינו את הסרטון היינו בשוק, הגנב היה חמישה סנטימטרים מלהתנגש בו חזיתית עם הרכב”.

בהשגחה פרטית, בעלה של רחל לא נפגע, אבל בימים שאחרי האירוע הדרמטי בני המשפחה עדיין נסערים. כעת הם מקווים לפחות כי לא ידרשו לפרוצדורה מורכבת מול חברת הביטוח, לאחר שהגנב עשה תאונה עם הרכב שלהם, כאשר עלה עם הרכב על מדרכה ופגע במעקה בטיחות.

כפי שדווח בחרדים 10, בשבוע שעבר הוגש כתב אישום כנגד הגנב –  תושב לוד, בן 36.

החקירה נפתחה בראשית החודש, לאחר שהתקבל דיווח מנהג שעצר בתחנת הדלק כדי למלא אוויר בצמיגים, ובעת שעסק במילוי האוויר, נכנס גנב לרכב שנותר מונע – ונמלט מהמקום.

פעילות חקירתית, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הובילה לאיתורו ולמעצרו של החשוד בגניבת הרכב.

על פי כתב האישום, נהג הרכב מילא אוויר בגלגל הקדמי הימני של הרכב, כשהוא מותיר את הרכב מונע ומפתח במתג ההנעה.

בסמוך לכך הגיע הגנב, שהיה אמור להימצא במעצר בית, לתחנת הדלק. הוא פתח את דלת הנהג, נכנס לרכב והחל לנסוע מהמקום.

עוד עולה מכתב האישום, כי תוך כדי נסיעתו, סטה הנאשם מנתיב תנועה, עלה עם הרכב על מדרכה ופגע במעקה בטיחות באופן בו נפתחו כריות האוויר של הרכב, דבר שהביא לאובדן להלכה של הרכב.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשל”צ.

בשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגדו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין, גניבת רכב, הפרת הוראה חוקית, נהיגה ללא רישיון נהיגה – לאחר שמעולם לא הוציא רישיון, נהיגה פוחזת של רכב ופריצה לרכב בכוונה לגנוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות