9 שנים אחרי הטבח: ‘בייבי מוישי’ סייר בבית חב”ד ממנו חולץ • גלריה

מוישי הולצברג, בנם של שלוחי חב"ד הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד, שנרצחו בפיגוע בבית חב"ד לפני תשע שנים - חזר הבוקר אל 'נארימן האוס' בו נולד, וסייר בבית חב"ד עם הרב ישראל קוזלובסקי ורעייתו חיה
נתן פרל
כ"ט טבת התשע"ח / 16.01.2018 16:18

רגע מרגש במומביי: מוישי הולצברג, בנם של שלוחי חב”ד הרב גבי ורבקי הולצברג הי”ד, שנרצחו בפיגוע בבית חב”ד לפני תשע שנים – חזר הבוקר (שלישי) אל ‘נארימן האוס’ בו ממוקם בית חב”ד, ובו נולד לפני 12 שנה.

מוישי ניצל מהטבח לאחר שחולץ על ידי המטפלת שלו סנדרה.

מוישי, שהגיע עם סבו וסבתו לבית רוזנברג וסבו לבית הולצברג – והמטפלת סנדרה, היה נראה בהלם מהכמות הגדולה של העיתונאים ההודים שגדשו את הכניסה לבית חב”ד. את פניהם קיבלו שלוחי חב”ד במומביי, הרב ישראל קוזלובסקי, רעייתו חיה וארבעת ילדיהם.

אחרי שסייר במבנה המפורסם כל-כך, שבו נרצחו הוריו, הוא שיחק עם ילדיהם של השלוחים קוזלובסקי.

בשיחה עם אתר חרדים 10 אמר הרב קוזלובסקי, כי התקשורת בהודו נרגשת מאוד מהביקור של מוישי.

“אנחנו נרגשים מאוד. זו סגירת מעגל – כי מוישי חוזר לראשונה למקום שממנו יצא בזמן הפיגוע וטרם שב אליו; וזו גם פתיחת מעגל, כי הפעילות נמשכת והטרור לא יכל לה. מוישי הוא ההוכחה לניצחון”.

לדבריו,  “אנחנו נמצאים בהכנות האחרונות, כולל מצד אנשי הביטחון המקומיים והישראלים. גורם ישראלי שאיתו שוחחתי אמר לי שראש הממשלה נתניהו מתייחס לביקור כאן, בבית חב”ד, כאירוע השיא של הסיור ההיסטורי שלו בהודו. אני מקווה שההד התקשורתי יסייע לתנופה בפעילות ואנו נערכים לשיפוץ מאסיבי של המבנה”.

צילום:  Chabad of Mumbai / Chabad.org

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות