בתום ‘השבעה’: מה ביקש האב ליד הקבר של בנו בחוות גלעד >> צפו

בני משפחתו של הרב רזיאל שבח הי"ד עלו לקברו בחוות גלעד, במלאת שבעה ימים להירצחו בפיגוע ירי • האב משה שבח: "התפלל למעננו בני שראש הממשלה יפתח את לבו לבניין ארץ ישראל" • יוסי דגן: "אני מבטיח לך כאן - אנחנו נפעל להסדרת חוות גלעד שכל-כך אהבת"
חיים טוויל
כ"ט טבת התשע"ח / 16.01.2018 12:05

הבוקר (שלישי) הסתיימה ‘השבעה’ והתקיימה העלייה לקברו של הרב רזיאל שבח הי”ד, אב ל-6 יתומים, שנרצח לפני שבוע בפיגוע ירי בידי מחבלים סמוך לחוות גלעד.

אביו של הנרצח, משה שבח, תושב חולון, בכה מעל הקבר הטרי:  “בכוחך אתה היום קרוב לקב”ה יותר מכולנו, לצעוק. כשם שהצלחת מלמטה אין לנו ספק שתצליח מלמעלה. גם הצלע השלישית. ישוב ארץ ישראל שכל כך אהבת יתקיים בנו.

“אנחנו מתפללים שה’  ייתן בליבם של כל מקבלי ההחלטות ובראשם ראש הממשלה לקיים את צוואתך, בעצם צוואת עם ישראל – שה’ יתן בליבם להסיר כל מכשול, כדי שנוכל לקיים את מצוות ישוב ארץ ישראל,  ואז תושלם הצלע השלישית. התפלל עלינו על רעייתך על הבנים על הבנות שלך. יש בכחך. לך בכחך זה ותצליח”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: “קנית את מקומך כאן למנוחת עולמים בחוות גלעד. אנחנו מבטיחים לך שנעשה הכל, כולנו, להרמת קרן ישראל דווקא מתוך הבור העצום הזה.

“אנחנו מבטיחים לך שיחד אתכם נעשה הכל כדי שחוות גלעד תוכר כישוב במדינת ישראל, כדי שבמקום הזה תהיה תנופת בנייה לזכרך,  כדי שכל אותם רוצחים יידעו שעם ישראל חזק ועם ישראל חי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות