מחריד: תושב ביתר עלית מואשם במאות מעשים חמורים בשתי נערות

הפרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי בירושלים כתב אישום נגד מיכאל שרביט, בן 40 מביתר עילית - בגין מאות עבירות של מעשים חמורים בשתי נערות • איים: "מכיר אנשים בשב"כ שיודעים להעלים אנשים"
חיים טוויל
כ"ח טבת התשע"ח / 15.01.2018 12:42

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו”ד ענת גרינבאום, הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מיכאל שרביט, בן 40 מביתר עילית, בגין מאות עבירות של מעשים חמורים בשתי נערות – האחת בין הגילאים 11-15, והאחרת בין הגילאים 14-15.

על פי כתב האישום, בין השנים 2003-2007, נהגה המתלוננת ל’, ילידת 1992, להסתובב ברחובות ולעתים אף ללון ברחוב.

באותן השנים הייתה ל’ חברה של כ’ ונהגה להסתובב עמה.

בשנת 2004 הכירה כ’ בין הנאשם לבין ל’ והשלושה נהגו להיפגש יחדיו.

בתחילת הקשר בין הנאשם לל’, שידלה כ’ את המתלוננת לבצע מעשים לא ראויים במספר הזדמנויות והמתלוננת עשתה כן. המעשים חזרו על עצמם, תוך שהנאשם מנצל את מצבה של ל’, את נסיבות חייה ואת גילה הצעיר ויצר דפוס של כפיית רצונותיו לאורך כל התקופה הרלוונטית לכתב האישום.

הנאשם נהג לקבוע עם ל’ בתדירות של כפעם בשבוע, בכניסה לביתר עילית. אז, היה אוסף אותה ברכבו ולוקח אותה למקומות שונים, שם היה מבצע בה מעשים חמורים. לאורך ביצוע המעשים נהג הנאשם לומר למתלוננת שלא תספר דבר על מעשיו ולהפחידה כי ביכולתו לעקוב אחריה באמצעות קשרים שיש לו, וכי הוא מכיר אנשים שעובדים בשב”כ ויודעים להעלים אנשים.

עוד עולה מכתב האישום כי במספר הזדמנויות, בין השנים 2003-2004, נהגה המתלוננת ח’ ג’, ילידת 1989, להגיע לביתו של הנאשם על מנת לשמור על ילדיו הקטנים. אז, פגע הנאשם במתלוננת וביצע מעשים חמורים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות