מי שלח את הפקח: עיריית בני ברק לוחמת בביכנ”ס ‘מורשת מרן’? • צפו

עובד בעיריית בני ברק תועד שוב ושוב ושוב, כשהוא מסיר מודעה על זמני תפילות שמתקיימות בבית הכנסת 'מורשת מרן' שהקים הפייטן אבי בן ישראל • מייסד בית הכנסת: "זה הפך לסדרתי. חייבים לעשות סוף לתופעה הזו!"
אבי בן ישראל
כ"ז טבת התשע"ח / 14.01.2018 17:53

האם עיריית בני ברק פועלת נגד בית כנסת שהקים הפייטן אבי בן ישראל על-שם הרב עובדיה יוסף זצ”ל?

בית הכנסת ‘מורשת מרן’ הוקם לפני שלוש שנים מעל ביתו של בן ישראל בשיכון ג’ בבני ברק, בנשיאות בנו הגאון רבי דוד יוסף והרב דניאל חיימוב – ומהר מאוד הפך למקום שוקק חיים, כאשר במקום מתקיימים מנייני תפילה ושיעורים ברוב שעות היממה.

אלא שבתיעוד שהגיע לחדים 10 נראה עובד עיריית בני ברק מתקרב לחצר הבית שבתחומה הוקם בית כנסת, ומסיר מודעה על זמני תפילות שמתקיימות בבית הכנסת.

בשיחה עם חרדים 10 סיפר בן ישראל על תופעה חריגה בה הוא וצוות בית הכנסת נתקלים: “בכל פעם שאנו תולים מודעות עם מסר לכלל הציבור כמו זמני תפילות, אירועים, שיעורים והרצאות של רבנים מסוימים, מגיעים פקחים מהעירייה ומיד מורידים את המודעות.  יש מצלמה בדיוק לכיוון הכניסה והכל מצולם ומתועד”.

לדבריו, “בפעמים הראשונות כשעשו זאת שתקנו וחשבנו שזה יעבור. אך כשזה הפך לסדרתי, פנינו לגורמים בעירייה שהבטיחו שלא יורידו את המודעות – ובאמת בשבועיים אחרונים המודעות נשארו. אך השבוע שוב נשלח פקח להוריד את המודעות. מדובר גם בהפסד כספי ובכספי ציבור שתורמים את המודעות”.

אבי מוסיף: “אני לא מאשים אף אחד ואין לי מידע בוודאות מי עומד מאחורי המעשה הנבזה הזה. רק אותו אחד שעושה זאת שיידע שיש בורא עולם, ושהוא מונע מהציבור להיחשף להודעות ולהגיע בזמן לתפילה ולשיעורי התורה – ושיש לו עסק עם בורא עולם. לא איתנו.

“אם אותו אדם חושב שאני מתחרה שלו הוא טועה ובגדול!  ‘אין אדם נוגע במוכן לחברו אפילו במלוא נימה’ – מה שצריך להגיע יגיע ומה שלא לא. אני לא מתחרה עם אף אחד. המקום פה מתנהל לשם שמים בלבד, ללא מטרות רווח., להיפך אשתי ואני עובדים כדי לשלם את הוצאות המקום והתשלומים לאברכי הכולל ויעיד עלי רב המקום הרב דניאל חיימוב”.

אבן מדגיש: “הגדר שייכת לי. המקום פרטי שלי. אף אחד לא מממן לי אותו ולא תומך בנו ועוד יש תלונות? חייבים לעשות סוף לתופעה הזו!”

עד למועד פרסום הכתבה לא נמסרה תגובה מעיריית בני ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בבני ברק, אם אתה לא מגור למה באת לגור?
    15/01/2018 15:11
    גור
  1. זה הכלל של זייברט:
    בני ברק : אם אתה לא מגור, למה באת הנה לגור?