ראש הממשלה יצא להודו: “רמסו את בני באכזריות שאין לה גבולות”

ראש הממשלה יצא יחד עם רעייתו שרה לביקור מדיני בהודו הגיב על השמדת מנהרת חמאס: "לא תוקפים רק דיונות של חול" • על הקלטות של יאיר: "הוא נער צעיר שאוהב את מדינת ישראל בכל נימי נפשו. רמסו אותו באכזריות שאין לה גבולות, ברשעות ובצביעות"
אריה ריבקינד
כ"ז טבת התשע"ח / 14.01.2018 10:24

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה (ראשון) לביקור מדיני בהודו, שבו ייפגש בין היתר עם מקבילו נרנדרה מודי. אל נתניהו מתלווה בביקור רעייתו שרה.

לפני שעלה למטוס בדרכו לביקור היסטורי בהודו, התייחס ראש הממשלה, לתקיפה ברצועת עזה: “צה”ל תקף הערב תשתית טרור מרכזית של חמאס ברצועת עזה. יש מי שאומר שצה”ל תוקף דיונות של חול – זה לא נכון”.

הוא הוסיף: “אנחנו מגיבים על התקיפות נגד מדינת ישראל, אנחנו עושים את זה בתקיפה מאוד שיטתית של התשתיות שמכוונות נגדנו. החמאס צריך להבין שלא נרשה את המשך ההתקפות הללו ושנגיב בעוצמה עוד יותר גדולה”.

באשר לביקור בהודו ויעדיו הכלכליים אמר: “הערב אני יוצא לביקור היסטורי בהודו. אני אפגוש שם את ראש הממשלה, ידידי נרנדרה מודי, את נשיא הודו ומנהיגים רבים אחרים. אנחנו נחתום על הרבה מאוד הסכמים. אנחנו מחזקים את הקשר בין ישראל למעצמה העולמית החשובה הזאת. זה משרת אותנו בביטחון, בכלכלה, בסחר, בתיירות ובהרבה מאוד תחומים אחרים. זאת ברכה גדולה מאוד למדינת ישראל”.

לשאלת כתבים התייחס נתניהו גם לפרשת הקלטות של בנו יאיר: “רעייתי ואני עומדים כאן כאבא ואימא לבן שלנו. הוא נער צעיר שאוהב את מדינת ישראל בכל נימי נפשו. אני רוצה שתחשבו איך אתם תרגישו אם היו רומסים את הילדים שלכם באכזריות שאין לה גבולות, ברשעות ובצביעות. אני אומר את זה לא רק לגורמים בתקשורת, אני אומר את זה גם לאישי ציבור שמצקצקים בלשונם בהתחסדות ובצביעות אבסורדית”.

נתניהו המשיך: “בהזדמנות הזאת אני מבקש להודות לאזרחים רבים רבים במדינת ישראל שנתנו ליאיר ולנו כתף חמה וכל כך אנושית מול חוסר האנושיות הזאת שראינו. אני רוצה להגיד להם הערב עד כמה אנחנו מעריכים את זה, עד כמה אנחנו מודים להם. אני רוצה להגיד עוד משהו – אתם נותנים לנו הרבה כוח להמשיך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות