לפנות בוקר: הצתה במזיד של כיתה – וונדליזם בבי”ס דתי בבית שמש

מחקירה ראשונית של חוקרי כבאות והצלה תחנת בית שמש עולה: השריפה במבנה בית הספר הממוקם ברחוב בני דן החלה בעקבות הצתה במזיד באחד החדרים • התגלו ניסיונות להצתת חדר וכיתה נוספים - ומעשי ונדליזם
חיים טוויל
כ"ה טבת התשע"ח / 12.01.2018 13:52

היום (שישי) לפנות בוקר, סמוך לשעה 5:30, הוזעקו ארבעה צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש, בפיקודו של רשף יורם חדד, לאחר ששריפה פרצה במבנה בית ספר דתי הממוקם ברחוב בני דן בעיר בית שמש.

לוחמי האש שהגיעו למקום הבחינו בשריפה שמתפתחת באחת הכיתות, ומסכנת את כלל מבנה בית הספר – והחלו מיד בפעולות כיבוי של האש, מניעת התפשטותה לכלל המבנה ואוורור העשן שנוצר במקום. בכך מנעו את התפשטות האש לכלל בית הספר.

מחקירה ראשונית של חוקרי כבאות והצלה תחנת בית שמש עולה, כי השריפה החלה בעקבות הצתה במזיד באחד החדרים במבנה בית הספר.

כמו כן, התגלו ניסיונות להצתת חדר וכיתה נוספים, וכן מעשי ונדליזם במקום.

בסיום פעולות החקירה של חוקרי כבאות והצלה בית שמש, יועברו המסקנות לידי האגף המשפטי של כב”ה מחוז ירושלים, ולידי גורמי האכיפה.

טפסר ראובן (דובצ’ק) יצחק, מפקד כבאות והצלה בית שמש: “לפנות בוקר פעלו מספר צוותים של לוחמי אש מתחנת בית שמש, לכיבוי שריפה במבנה בית ספר בעיר בית שמש. הצוותים הגיעו למקום תוך זמן קצר מאוד, השתלטו על האש ומנעו את התפשטותה. רק בזכות הפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש מתחנת בית שמש, נמנעה פגיעה קשה במבנה בית הספר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות