‘אל תשחק איתי משחקים’ • האזינו: כך מאיים השב”כ על אנשים מהימין

שיחה שהקליט תושב גוש שילה חושפת כיצד מאיים השב"כ על אנשי המאחזים: "עוף הביתה מיד", "אתה תשלם על זה, שמעת?" ו-"אני ארחיק אותך מהבית" - והכל בשפת רחוב • עו"ד עדי קידר מחוננו : "הפרצוף האמיתי של השב"כ נחשף. אנו דורשים את פיטוריו של העבריין לאלתר"
חיים טוויל
כ"ה טבת התשע"ח / 12.01.2018 13:42

הקלטת שיחה שמתפרסמת היום (שישי) חושפת כיצד מאיימים אנשי שב”כ על תושבי יהודה ושומרון.

“תקשיב טוב, זה חיים מהשב”כ, העיניים שלי עליכם, אני מציע לך ללכת הביתה” – כך נפתחה שיחה שקיבל אתמול בשעות הערב עמיחי זוארץ, בעת ששהה בעבודה בחנות חומרי הבניין בשילה,  בה הוא עובד.

בשיחה נשמע איש שב”כ המזדהה כחיים, מאיים על זוארץ בשפת הרחוב: “עמיחי, תקשיב זה חיים מהשב”כ. אני יודע שאתה מסתובב בצמתים. העיניים שלי עליכם. אני מציע לך ולכל החבורה ללכת לבית ולתת לנו לעשות את העבודה, אני מזהיר אותך אם יהיה לי את החשד הכי קטן, אתה תמצא את עצמך מורחק בדיוק כמו אחיך” – איים איש השב”כ על זוארץ, תוך שהוא מזכיר את אחיו של זוארץ, אשר נמצא בהרחקה מנהלית משטחי יו”ש.

“תקשיב טוב, אל תנסה אותי, אל תשחק איתי. אני יעיף אותך מהאזור, תעוף הביתה מיד, אתה תפסיד מזה, כדאי לך לעוף, אל תשחק אותה גבר, למה אתה תשלם על זה, שמעת? עם כל המשחקים שלך אחרי שאתה תהיה מורחק אתה תבכה על זה, יש לך יותר מה להפסיד מאחיך, גם עבודה וגם כל הגידולים והצאן ליד הבית שלך. אל תשחק משחקים. אתה תשלם על זה.

“אם אתה תעשה את הדבר הכי קטן אתה תחטוף, הכי קטן, אל תשחק משחקים.” המשיך איש השב”כ לאיים.

עמיחי זוארץ, תושב גוש שילה, כבן 28 ונשוי, עובד בחנות חומרי בניין וחקלאי, סיפר כי התפלא מאד מהשיחה. “אני עובד בחנות ופתאום הוא מתקשר. הזוי, לא האמנתי שאיש שב”כ מאיים כמו אחרון העבריינים. עצוב שנרצח יהודי וחבר, והשב”כ עסוק בלאיים על יהודים”.

עו”ד עדי קידר מארגון חוננו, אשר מסייע לזוארץ, קורא לפטר את איש השב”כ: “אנו רואים בחומרה את הדברים. פרצופם האמיתי של חוקרי השב”כ נחשף. אם כך הם פני הדברים בשיחה טלפונית, אין לשער ולתאר מה קורה בחדרי חדרים. מדובר בהתנהגות עברינית ואלימה חסרת תקדים מפי עובד ציבור כלפי אזרח שלא ביצע כל עבירה.

“אנו דורשים מראש הממשלה, שהוא הממונה, להורות לאלתר פיטוריו של העבריין. תוגש תלונה חמורה בהמשך ונדרוש למצות עמו את הדין בחומרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות