האלמנה לראש הסגל של ביבי: “למה מישהו צריך למות כדי לקבל חשמל”

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד, אמרה בבכי לראש הסגל של נתניהו: ""סליחה שאני אומרת אבל זה מביך. זו פשוט בדיחה שהיה צריך מישהו למות כדי שנקבל חשמל. אני לא רוצה שיזיזו את הקבר של בעלי עוד 10 שנים. מבקשת לאשר את חוות גלעד"
אריה ריבקינד
כ"ה טבת התשע"ח / 11.01.2018 23:16

יואב הורוביץ’, ראש הסגל של ראש הממשלה, ביקר היום (חמישי) אצל משפחת שבח היושבת ‘שבעה’ בחוות גלעד, והביא לה מכתב מנתניהו בו הוא מבשר כי הנחה להסדיר את החשמל ואת אספקת המים ביישוב.

הנחייתו של נתניהו ניתנה לבקשת ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

האלמנה, יעל שבח, אמרה לראש הסגל בלשכת נתניהו: “סליחה שאני אומרת אבל זה מביך. זו פשוט בדיחה שהיה צריך מישהו למות כדי שנקבל חשמל. ואם כבר אתם מנסים לחפש מחיר לרצח הזה – יש פה ישוב שלם שמחכה לאישור”.

האלמנה הוסיפה בבכי: “אני רוצה לדעת שבעוד 10 שנים לא יזיזו את הקבר של בעלי כי חיכו יותר מידי, כי לא אישרו את חוות גלעד. אנחנו צריכים להסתכל על האירוע הזה ולהגיד ‘זה היה אירוע מכונן’. שילמנו מחיר מטורף שלא רצינו לשלם. אנחנו רוצים לדעת שזה לא קרה לחינם”.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, אמר: ”אנחנו רוצים לקום מהשבעה ולדעת שהישוב אושר. אין שום סיבה שבעולם שהישוב הזה לא יאושר, יישוב שיושב על אדמה פרטית של יהודים שמתגוררים כאן. אין שום חסם. לכן אנחנו מודים על ההחלטה לתת חשמל ומים, אבל זה לא מספיק. זו השעה לאשר את הישוב הזה אחרי 15 שנים. אין שום סיבה שלא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות