לאחר שנסגר במפתיע: החוף הנפרד היחידי בים המלח – נפתח מחדש

סגירת החוף בתקופת החורף מקשה על חולי מחלות עור שונות, כגון הפסוריאזיס, אשר רחצה בים המלח דווקא בתקופה זו של השנה מקלה על מחלתם • גם תיירי מרפא מחו"ל שהגיעו במיוחד נפגעו • עד שמקלב התערב
תמי גיל
כ"ד טבת התשע"ח / 11.01.2018 17:26

בשורה: החוף הנפרד היחידי בים המלח נפתח בשבוע האחרון לציבור. זאת לאחר שבחודש האחרון נסגר החוף בפתאומיות לצורך שיפוצים, ללא כל הודעה מוקדמת לציבור – דבר שגרם להפסד ממוני גדול לציבור שביקש להגיע למקום.

סגירת החוף בתקופת החורף מקשה על חולי מחלות עור שונות, כגון הפסוריאזיס, אשר רחצה בים המלח דווקא בתקופה זו של השנה מקלה על מחלתם.

מי שבעיקר הופתעו מהסגירה היו חולים, כולל תיירי מרפא מחו”ל, שהזמינו כבר מקומות לינה באזור, כדי למצוא מזור לחוליים – וגילו כי חוף הים הנפרד סגור לציבור.

בפגישה שהתקיימה לפני כחודש בכנסת, בהשתתפות חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב עם ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף, הסבירו הח”כים את הדחיפות במציאת פתרון מידי.

מקלב אמר: “פעולות השיפוץ מבורכות והכרחיות, אך זה נעשה ללא התראה מראש ובאין אלטרנטיבה, גם אם זמנית, זוהי פגיעה ממשית בחולים אשר קבעו והזמינו מקומות לינה באזור, כמו תיירי מרפא מחו”ל שהגיעו במיוחד”.

מקלב דרש מהמועצה כי בשלב זה יעמידו אלטרנטיבה לציבור.

בסיום המפגש הבטיח ראש המועצה לנסות ולמצוא פתרון לבעיה. ח”כ מקלב בירך על כך ואמר כי פתיחת החוף לציבור היא מציאת מזור לציבור הרחב.

כאמור השבוע נפתח החוף לציבור וכבר כעת ניתן לבוא ולרחוץ במקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות