האלמנה יעל לנתניהו: “לא רוצים להרגיש כמו גנבים בשטח” • צפו

חיים טוויל
|
כ"ד טבת התשע"ח / 11.01.2018 12:57
יעל שבח, אלמנו של הרב רזיאל שבח הי”ד, שנרצח בפיגוע ירי ליד חוות גלעד – קוראת לממשלה להסדיר את מעמד המאחז: “אנחנו רוצים לגור פה כמו יהודים גאים” • על בעלה: “נרצח כשהיה בדרך חזור מברית, בדרך חזרה ממצווה נוספת. כל התכלית שלו בחיים הייתה רק לעשות דברים טובים”

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי”ד, סיפרה בצהריים (חמישי) על בעלה שנרצח בפיגוע ירי ליד חוות גלעד, מקום מגוריהם בשומרון.

״רזיאל בעלי נרצח כשהיה בדרך חזרה מברית וממצווה נוספת”, סיפרה האלמנה שנותרה כעת עם שישה ילדים יתומים מאב.

“כל התכלית שלו היתה רק לעשות דברים טובים ולהשאיר רוגע ושמחה, חן וחסד. הוא פשוט נרצח, אף אחד לא שאל אותו אם הוא רוצה למות, גם לא הרוצח”.

האלמנה קראה לציבור להגיע ולהזדהות עם תושבי חוות גלעד בה גר הרב רזיאל ובה נרצח: “אני חושבת שכל מי שמכיר את הסיפור וזה נגע לו שפשוט יבוא לכאן לחוות גלעד. מכל קצוות העולם צריכים לבוא לפה”.

היא הוסיפה:  “בחרנו לקבור את בעלי האהוב כאן, כי אנחנו מרגישים שזו המשימה שלנו. להשאיר את היתד החזק שהוא נטע פה, להשאיר אותה פה שאי אפשר יהיה לנתק אותה יותר”.

בהמשך קראה יעל שבח לראש הממשלה לפעול להסדרתה של חוות גלעד באופן מיידי: “מכאן אני קוראת באמת לראש הממשלה, לשרים, לראש המועצה: אנחנו רוצים לגור פה כמו יהודים גאים זקופי קומה, להרגיש גאווה שאנחנו גרים פה בארץ ישראל.

” הקרבנו קרבן מאוד גדול. אנחנו רוצים להרגיש שגם בממשלה מרגישים שמגיע לנו בית. מגיע לנו להיות כאן מאושרים. מגיע לנו להיות מוסדרים. לא להלחם על כל פיסת קרקע ולא להרגיש גנבים בשטח, כי אנחנו לא”.