ח”כ תמר זנדברג תתמודד על יו”ר מרצ – וחולמת: “אביא 10 מנדטים”

אריה ריבקינד
|
כ"ד טבת התשע"ח / 11.01.2018 10:49
הח”כית מהשמאל הקיצוני מבקרת את מחנה השמאל: “הימין הפך את השמאל לשק חבטות, הגיע הזמן שנרים את הראש ונשיב מלחמה שערה” • “הציבור כבר לא יודע לאן להוליך את הבושה שהקואליציה הזאת ממיטה עלינו”

ח”כ תמר זנדברג הכריזה הבוקר (חמישי) על התמודדותה לראשות מרצ בבחירות שיערכו ב-22 במרץ.

זנדברג, המכהנת בכנסת מאז 2013, מסרה: “החלטתי להתמודד על מנת להרים את המפלגה ואת השמאל הישראלי מהקומה השפופה שהם נקלעו אליה. הגיע הזמן לומר את הדברים בצורה הכי ברורה: מרצ צריכה התחלה חדשה, צריכה רוח חדשה וצריכה הנהגה חדשה”.

זנדברג טענה: “הימין ממאיס את עצמו, נתניהו כורה מדי יום שפל חדש, והציבור כבר לא יודע לאן להוליך את הבושה שהקואליציה הזאת ממיטה עלינו”.

לדבריה, “לאחר שנים ארוכות שבהן הימין הפך את השמאל לשק חבטות, הגיע הזמן שנרים את הראש ונשיב מלחמה שערה, הגיע הזמן להחזיר את ההתלהבות ושמחת החיים למחנה. הגיע הזמן להוביל את מרצ ל-10 מנדטים והגיע הזמן שניקח חלק בהנהגת המדינה ונשיב אותה למסלול”.

חברת הכנסת הנימנית על השמאל הקיצוני, המשיכה לבקר את מחנה השמאל: “לא יתכן שהבחירות למפלגת העבודה יהיו אלה שיכריעו מה קורה במרצ. לא יתכן שגבאי יהיה זה שיקבע כמה מנדטים נקבל בבחירות. מרצ היא כל מה שטוב בחברה הישראלית, היא כל מה שגורם לנו להתגאות במדינה. מרצ מייצגת את רוב הציבור שרוצה מרכולים בשבת, שמבין שהאיום הגדול ביותר על קיומנו הוא מדינת אפרטהייד דו לאומית, הרוב שרוצה שוויון מגדרי, הרוב שרוצה חיים משותפים –  והרוב שמבין שהערך החשוב ביותר הוא חיה ותן לחיות. אנחנו נחזיר את הרוב הזה אלינו הביתה. אנחנו נהיה הניצוץ שיבעיר את המחנה כולו”.

לצד זנדברג, בפריימריז במרצ מתמודדים גם זהבה גלאון, אילן גילאון, ואבי דבוש.