זמרים ומלחינים: כך חגגו בקונצרט ‘האסק’ השנתי בפעם ה-31 >> צפו

הקונצרט השנתי היוקרתי התקיים בסימן הצדעה למלחיני המוסיקה החסידית, כאשר כחלק מתוכנית הקונצרט עלו המלחינים והאמנים וביצעו יחד את מיטב הלהיטים • גלריית תמונות נוצצת של הצלם חיים טוויטו • וגם קטעי וידאו
אבי כץ • צילום: חיים טוויטו
כ"ב טבת התשע"ח / 09.01.2018 10:02

ביום ראשון בערב, בפעם ה-31, לקול צלילי התזמורת הגדולה פתח המאסטרו יואלי דיקמן על הבמה הנוצצת בהיכל לינקולן סנטר במנהטן את אירוע השיא בתעשיית המוסיקה היהודית בארה”ב – קונצרט ‘האסק’ “A TIME FOR MUSIC” היוקרתי.

הקונצרט השנתי התקיים בסימן הצדעה למלחיני המוסיקה החסידית במהלך השנים, כאשר כחלק מתוכנית הקונצרט עלו המלחינים והאמנים וביצעו יחד את מיטב הלהיטים.

כוכב הערב השנה היה גדול הזמר החסידי אברהם פריד, שפתח וביצע את מיטב להיטיו החדשים לצד הישנים במחרוזת של פעם בהיסטוריה – ואירח את המלחין והמעבד משה לאופר למחרוזות להיטים שהלחין עבורו במשך השנים, כשעל התזמורת מנצח מאסטרו יובל סטופל.

לאחריו עלו, בזה אחר זה, לבמה מיטב אמני הזמר החסידי מארה”ב: להקת שלשלת עם מחרוזת להיטים שגם ביצעה לראשונה שיר חדש מהדיסק החדש שיצא בקרוב, כשעל התזמורת מנצח משה לאופר שגם עיבד את השיר החדש.

מיילך קאהן ביצע את הלהיט ‘ואהבת’ עם עיבוד מוזיקאלי מחודש של יואלי דיקמן.

ארי גולדוואג עלה עם מחרוזת מלחניו הפופלארים בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן. הכישרון הצעיר שמחה ליינר עלה יחד עם מאסטרו יוחי בריסקמן.

ואז מנחה הערב הזמין בחגיגיות את המלחין ר’ ברוך חייט יחד עם שמחה ליינר וארי גולדוואג, שעלו עם מחרוזת נוסטאלגית, תחת ניצוחו של מאסטרו יואלי דיקמן.

לאחר מכן הזמין יושב ראש ועדת מופעי ‘האסק’ את מפיק הקונצרט זו השנה השלישית אלי גרסטנר שהתיישב ליד הפסנתר וביצע את הלהיט Daddy comes home – כשבאמצע השיר הפתיעה מקהלת ה’ישיבה בויס’ שבהנהלתו ועלתה לבמה להמשך השיר, בעוד אלי יורד ומקהלת הילדים נשארה לביצוע השיר אדיר.

אברהם פריד במחרוזת מיטב הלהיטים:

לאחר מכן עלה שוב אל הבמה גדול הזמר החסידי אברהם פריד עם השיר Bring the house down – כשבסיום השיר קורה רגע מאוד מיוחד. כשכל אורות הבמה מעומעמים מזמין פריד את הרב צ׳ייט למחרוזת קומזיץ מיוחדת, יחד עם מקהלת זמירות, שירדו לעמוד מסביבם בליווי גיטרות אקוסטיות בלבד, כשכל הקהל מצטרף אל השירה.

פתיח המופע בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן:

עם סיום הקטע הקומזיצי המנצח יובל סטופל נתן האות והתזמורת הגדולה פותחת בלחן הידוע של ר’ ברוך חייט – אברהם יגל.

אברהם פריד סיים את הערב עם מחרוזת להיטים נוספת כשכל האומנים עולים לבמה יחד עם מפיקי הערב וראשי האסק לריקוד משותף.

טעימה מהחזרות:

את המופע הפיק זו השנה השלישית אלי גרסטנר, כאשר על התזמורת ניצחו מאסטרו יובל סטופל, יואלי דיקמן, יוחי בריסקמן ומשה לאופר.

על הצוות הטכני באירוע הופקדה משלחת מיוחדת שהגיעה היישר מישראל.

קבלו גלריית תמונות נוצצת מאת הצלם הרשמי של קונצרט האסק, זו השנה השלישית – חיים טויטו, לצד קטעי וידאו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות