החוזה נחתם: ביום ה’שלושים’ יחלו הטרקטורים בבניית ‘ישיבה על קברו’

יוסף גרינבוים
|
כ"ב טבת התשע"ח / 08.01.2018 23:58
בביתו של מרן ראש הישיבה זצ”ל התקיים מעמד חתימת החוזה עם קבלני הבניין, בהשתתפות כל ראשי ‘ארחות תורה’, בראשות ראש הישיבות והמוסדות בנו הגרש”נ שטינמן – שהגיש ‘לחיים’ לרבני הישיבה ולמנהל

ביום רביעי – יום השלושים להסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטינמן זצ”ל, יחלו בבניית ‘ישיבה על קברו’, כאשר הטרקטורים יעלו אל השטח לבניית מבנה קבע להיכל ישיבתו ‘ארחות תורה’ בקרית ‘אילת השחר’ בבני ברק.

אמש התקיים בביתו של מרן ראש הישיבה זצ”ל ברחוב חזון איש 5, מעמד חתימת החוזה והאישורים אחרונים עם קבלני הבניין, בהשתתפות כל ראשי ישיבת ‘ארחות תורה’, בראשות ראש הישיבות והמוסדות בנו הגאון רבי שרגא נח שטינמן.

במעמד נשא דברים מנהלה הרוחני של הישיבה, הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי, שביטא את ההתרגשות הגדולה כאשר מגיעים לרגע של בניית בנין הישיבה. “על אף שלא זכינו שרבינו זיע”א השתתף עמנו, אך רוחו של רבינו חופפת על הישיבה, כפי שהתבטא שקיבל עוד עשר שנים כדי להעמיד את הישיבה על תילה, וברוך ה’ זכינו שהתווה לנו את הדרך, ורואים בחוש את הסיעתא דשמיא המלווה אותנו מכוחו הגדול”, אמר המשגיח.

“כעת, עם מלאת השלושים להסתלקותו, אנו זוכים להושיב ‘ישיבה על קברו’ ולהעלות את זכרו הטהור בבניית בניין הישיבה, ומקווים ומייחלים שרבינו זיע”א יסייע ממרומים למען יוכלו לסיים את המלאכה בהקדם האפשרי”.

לאחר מכן הגיש ראש הישיבות הגאון רבי שרגא שטינמן ‘לחיים’ לכל רבני הישיבה ולמנהל הישיבה ר’ יעקב וירז’בינסקי – ושרו יחדיו “בורא עולם בקניין השלם זה הבניין”.