הנקמה ברכבת הקלה: שילמה קנס של 186 שקלים במטבעות של 10 אג’

שלמה בן חיים
|
כ"א טבת התשע"ח / 08.01.2018 12:31
ענת סיידין, ירושלמית, קיבלה קנס של 186 שקלים מהחברה המפעילה את הרכבת הקלה בבירה • אחרי שבקשת הערעור שלה לא זכתה לתגובה, היא התייצבה במשדרי החברה עם שק מטבעות – וצילמה הכל בשידור חי

ענת סיידין, תושבת ירושלים, החליטה לנקום בחברת ‘סיטיפס’, החברה המפעילה את הרכבת הקלה בבירה, אחרי שקיבלה קנס של 186 שקלים – שלא בצדק, לטענתה.

ענת ניסתה לערער על הדוח, אבל לא זכתה למענה מהחברה. בתגובה, במשך חודש היא אספה מטבעות של 10 אגורות, בעזרת חברים ובני משפחה, עד שאגרה מטבעות בגובה הקנס.

אתמול, לפני שהגיעה אל משרדי החברה, היא כתבה בקבוצת הפייסבוק ‘ירושלים וירושלמיות’: “סיטיפס היקרים. קיבלתי דוח שלא בצדק. חברים ומשפחה ניסו לשכנע אותי על עירור, והלכתי לעירור ולא קיבלתי תשובה ממכם. אז תנו לי להגיד לכם משהו בקטנה ממני אליכם:

“היום בעזזרת ה’ ניפגש אני והמצלמה שלי בשידור חי כדי להראות לכולם איך אתם תשבו ותמיינו את כל הכסף ש’חסכתי’ עבורכם במהלך חודש ימים! ועל העוגמת נפש שעשיתם לי שלא בצדק!

“אז למי שבא לראות היום שידור חי מהפייסבוק לשבת ולצחוק על סיטיפס מוזמן”.

ואכן, ענת הגיעה למשרדי החברה עם שק מלא מטבעות, תוך שהיא מצלמת בשידור חי את תשלום הקנס. העובדים במקום נראו נבוכים מהיוזמה, אולם לקחו ממנה השקית

“אני לא בן אדם נקמן”, היא אומרת בסרטון ששידרה. “המלצה שלי: קחו הכל בכיף. תזרמו. תצחקו”.