יצחק רייס מגיש: “קול שמחה” שיר החתונות הראשון ל-2018 • האזינו

דב למל
|
כ"א טבת התשע"ח / 08.01.2018 00:51
יצחק רייס ממש ממציא את עצמו מחדש ונותן למילים “עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים, קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה” טעם נוסף – בלחן מכובד וקצבי, באותנטיות של פעם, אך עם מוסיקה עדכנית

שמונה שנים לא שמעתם אותו והנה הוא שוב כאן:  הזמר יצחק רייס מפתיע בסינגל שני, אותו הוא מגדיר כשיר החתונות הראשון לשנת 2018 – “קול שמחה”.

 את המילים “עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים, קול ששון ו’קול שמחה’ קול חתן וקול כלה” – מכיר כל דרדק, הם הולחנו כמעט בכל סגנון אפשרי, וכאן יצחק רייס ממש ממציא את עצמו מחדש ונותן למילים הללו טעם נוסף בלחן מכובד וקצבי באותנטיות של פעם, אך עם מוסיקה עדכנית של 2018.

 “קול שמחה” מגיע בעקבות תגובות חיוביות שקיבל רייס על השיר הראשון “תפילין”, שיצא לפני כשלשה חודשים – תגובות שנתנו לו דרייב להמשיך לעסוק במה שהוא כל כך אוהב ולא עסק כמה שנים טובות – המוסיקה.

 כדי ש”קול שמחה” יהיה מושלם, צורפו אל המלאכה עוד כמה קולות – כמו קולה וצליליה של הגיטרה המוחזקת בידיו המדהימות של אבי סינגולדה, קולותיהם של מקהלת “קולות”, נתי קוגלר שהעשיר בעיבוד קולי מקסים, ועדי נתנאלי המעבד והמוסיקאי המוכשר מאולפני ‘סינטי מיוזיק’ שנתן את הכל.