בנו של מנהל בית חב”ד רעננה נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים חזיתית

חיים טוויל
|
י"ט טבת התשע"ח / 06.01.2018 19:57
הרבו תפילה: שמואל שדמי, בנו של שליח חב”ד ברעננה הרב אליהו שדמי, נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים חזיתית שאירעה ביום שישי • שמואל היה בדרכו לאסוף אורח לכבוד שבת • שמו לתפילה: שמואל בן סימה

שמואל שדמי, בנו של שליח חב”ד ברעננה הרב אליהו שדמי, נפצע ביום ששי באורח אנוש בתאונת דרכים חזיתית בכביש 444, סמוך למחלף אייל מכיוון כפר סבא.

שמואל, בן 23, מכהן כמנהל הפעילות בבית חב”ד ברעננה. הוא היה בדרכו לאסוף אורח לכבוד שבת.

האורח שהבחין כי חלף זמן רב מאז שסוכם לאסוף אותו ושמואל טרם הגיע, חייג להוריו על מנת לעדכן אותם כי בנם טרם הגיע וכי הוא גם אינו עונה לטלפון.

הרב שדמי יצא במהירות לאסוף את האורח והחל בחיפושים אחר בנו. כשפנה לתחנת המשטרה, נמסר לו על התאונה ועל מצבו הקשה של בנו.

האב הגיע במהירות לבית הרפואה ‘בילינסון’ בפתח תקווה, לשם הועבר הפצוע לאחר טיפול ראשוני בבית הרפואה ‘מאיר’ בכפר סבא.

מדוברות מד”א נמסר ביום שישי: “בשעה 14:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על ת.ד בכביש 444 סמוך למחלף אייל. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי”ח ‘מאיר’ גבר עם פגיעה רב מערכתית ואישה כבת 30 במצב בינוני”.

דוברות כבאות והצלה מחוז מרכז תחנה אזורית כפר סבא נמסר: “צוותי כיבוי וחילוץ פועלים בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 6 מחלף אייל, לוחמי האש פעלו לחילוץ שני לכודים באמצעות כלי חילוץ הידראוליים האחד במצב אנוש והשני קל-בינוני”.

מדוברות המשטרה נמסר: במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד. חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 5504 מכיוון כפר סבא למחלף אייל. על פי גורמי רפואה מהמקום פונה פצוע במצב אנוש עם סכנה לחייו לבי”ח בילינסון ופצועה במצב בינוני לבי”ח מאיר. הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים. חוקר תאונות דרכים במקום”.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת שמואל בן סימה.