סערת הספר I הנשיא טראמפ: יש לי שני נכסים – יציבות נפשית וגאונות

סערת ספרו של מייקל וולף, בו נחשפים פרטים מביכים לכאורה אודות טראמפ, זוכה היום לתגובה של הנשיא: "בחירתי לאחר הקריירה בטלוויזיה הפכה אותי לא לחכם - אלא לגאון" • מחבר הספר מיקל וולף: "הפרטים שנחשפו בספר יובילו אותו לעזיבת תפקידו"
אליעזר היון
י"ט טבת התשע"ח / 06.01.2018 18:14

משיב מלחמה ובדרכו המוזרה: כיממה לאחר פרסום הספר על הבית הלבן בתקופתו והטענות כי אינו כשיר לתפקידו – נשיא ארצות הברית תקף היום (שבת) בחשבון הטוויטר שלו: “בחירתי לאחר הקריירה בטלוויזיה הפכה אותי לא לחכם – אלא גאון”.

“למעשה, לאורך חיי, שני הנכסים הגדולים שלי היו היציבות הנפשית שלי, והיותי, כאילו, מאוד חכם”, צייץ הנשיא.

הנשיא הוסיף: “עברתי מלהיות איש עסקים מאוד מצליח, לכוכב טלוויזיה ואז לנשיא ארצות הברית, בניסיון הראשון שלי. אני חושב שזה מראה שאני לא רק חכם, אלא גאון… וגאון יציב מאוד, יש לומר!”

דברי הנשיא מגיעים על רקע פרסום קטעים מתוך ספרו של מייקל וולף. הספר כולל, לדברי המחבר, 200 ראונות עם מקרוביו ומכריו של טראמפ, והיה אמור לראות אור רק ביום שלישי, אך המכירה הוקדמה בתגובה לאיומים המשפטיים – ותורים ארוכים כבר נרשמו בחנויות.

וולף עצמו אמר מוקדם יותר בריאיון לרשת BBC: “הפרטים שנחשפו בספר, אודות התנהלותו של הנשיא, יובילו אותו לעזיבת תפקידו”.

הוא הוסיף שלדעתו “טראמפ אינו כשיר לשמש כנשיא”.

אתמול התייחס וולף לספרו בריאיון ל-NBC, וטען בין השאר: “מדובר באדם שרמת אמינותו נמוכה יותר מכל אדם אחר שחי בכדור הארץ”.

“וולף לוזר”

הנשיא טראמפ תקף בשבוע האחרון את יועצו לשעבר סיטב באנון ואמר: “עכשיו הוא הושלך כמו כלב על ידי כולם”.

על מחבר הספר וולף אמר טראמפ: “מחבר הספר הוא לוזר שהמציא סיפורים כדי למכור את הספר המשעמם שלו, והשתמש בסטיב באנון שהתחנן לעבודה אחרי שפוטר”.

פרט מידע חשוב ומעניין נוסף שמוזכר בספר – כפי שדווח בחרדים 10 – הוא כי בתו של טראמפ איוונקה מתכוונת לרוץ לנשיאות, בסיוע בעלה ג’ראד קושנר. בני הזוג, כך טוען וולף, גם טענו כי סגן הנשיא מייק פנס הוא “טיפש”.

בספר גם מועלות לא מעט טענות אודות היחס הלא ראוי לנשים על ידי הנשיא טראמפ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות