הספר חושף: איוונקה סיכמה עם בעלה ג’ארד שהיא תרוץ לנשיאות ארה”ב

קטעים מהספר "זעם ואש: בתוך הבית הלבן של טראמפ" מדהימים את אמריקה: מהחרדה שאחזה בטראמפ כשהתברר שניצח ועד הדברים שחושבת עליו בתו • ומה מתכננים ג'ארד ואיוונקה?
נתן פרל
י"ז טבת התשע"ח / 04.01.2018 15:44

ספר חדש על הבית הלבן בתקופת הנשיא  דונלד טראמפ – “זעם ואש: בתוך הבית הלבן של טראמפ”, שנכתב על ידי מייקל וולף ויפורסם בשבוע הבא, חושף כי איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא, סיכמה עם בעלה, ג’ארד קושנר כי היא תרוץ בעתיד לנשיאות ארצות הברית.

בספר, שכבר חולל סערה לאחר שהתפרסמו דבריו של היועץ האסטרטגי לשעבר סטיב באנון על בנו של הנשיא, מוצגת עדותו של באנון, כי במחנה של טראמפ שרר הלם וחרדה אחרי ניצחונו המפתיע – זאת  בניגוד לאווירת הביטחון שתוארה על ידי המועמד הרפובליקני ומקורביו.

“זמן קצר אחרי השעה 20:00, בליל הבחירות, כשהטרנד המפתיע – טראמפ עשוי לנצח באמת – נראה ממשי, דון ג’וניור סיפר לחבר כי אביו נראה כאילו שראה רוח רפאים”, נכתב בספר  מפיו של  סטיב באנון. “מלניה בכתה ולא מאושר. בתוך שעה, טראמפ המבולבל הפך לחסר אמונה ואז לאחוז חרדה. אבל בסוף היה השינוי האחרון – לפתע, הוא הפך לאדם שמאמין כי הוא ראוי ומסוגל להיות נשיא ארצות הברית”.

לפי הספר – שקטעים ממנו מתפרסמים ב’ניו יורק מגזין’, והובאו בערוץ 7, חבריהם הקרובים של ג’ארד ואיוונקה הזהירו אותם לבל יקבלו תפקידים בבית הלבן, אך הם התעלמו מהאזהרות – משתי סיבות: יחסיה הקרובים של איוונקה עם אביה, ו”התקווה שהנצחון הבלתי צפוי של טראמפ יקדם אותם לגדוּלה שלא יכלו לדמיין עד כה”.

במקרה של איוונקה, אותה “גדולה” כללה את האפשרות שתירש את תפקידו של אביה ממנו ותהפוך לאישה הנשיאה הראשונה של ארה”ב.

“במאזן של סיכון מול תמורה, ג’ארד ואיוונקה החליטו לקבל תפקידים באגף המערבי (-של הבית הלבן) נגד עצותיהם של כמעט כל מי שהכירו”, כותב וולף.

לדבריו, “זו היתה החלטה משותפת של בני הזוג, ובמובן מסויים, משרה משותפת”. לפי הספר, “השניים הגיעו להסכמה כנה: אם ההזדמנות תצוץ בעתיד, היא תהיה זו שתרוץ לנשיאות”.

לפי המתואר בספר, איוונקה  אף השתעשעה ברעיון ש”הנשיאה הראשונה לא תהיה הילרי קלינטון אלא איוונקה טראמפ”.

איוונקה מתוארת בספר כמי שמנותקת מאביה במידה מסוימת, ואף לועגת על התסרוקת שלו בפני חבריה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נשיאות ארצהב
    04/01/2018 22:42
    דוד
  1. היא צודקת בהחלט
    אם אמריקה בחרה בטרמפ אז למה לא יבחרו בה !!!
    שוק / בזאר