בנט נגד לפיד: הוא מרצ בתחפושת • ארדן: “הטלית זה חלק מהתחפושת”

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט תקף גם את יו"ר ישראל ביתנו: "אנחנו נלחמים על דברים אמיתיים ולא על קשקושים. רוצים? תמיד אפשר ללכת לבחירות"
אריה ריבקינד
י"ד טבת התשע"ח / 01.01.2018 15:49

יו”ר הבית היהודי נפתלי בנט תקף אחר הצהריים (שני), בישיבת סיעתו, את יו”ר יש עתיד יאיר לפיד שתקף את תכנית הריבונות על יו”ש – שאושרה אתמול במרכז הליכוד.

בנט פתח: “יותר מדי זמן אנחנו מאפשרים ליאיר לפיד להתחפש. התנהלותו היא מרצ בציפוי כחול לבן. אפשר ללכת 20 פעם לכותל ולהפריש חלות – בסוף החזון של לפיד זה פינוי מרבית יו”ש, ולחלק את ירושלים, וזה מדינה פלסטינית על כביש 6. כמה אפשר להתחפש? הגיע הזמן להגיד את זה לציבור ולהפסיק עם ההצגה”.

בנט קרא לנתניהו: “לצאת בתנופת בניה אמתית, אין בניה מספקת ביהודה ושומרון”.

בתגובה לחוק המרכולים אמר בנט: “גם אנחנו הצבענו על דברים שלא אהבנו כמו מס דירה שלישית או עונש מוות למחבלים או חוק ההמלצות, אבל לכל אחד חשוב משהו”.

בנט תקף גם את יו”ר ישראל ביתנו על התנגדותו לחוק המרכולים: “אנחנו נלחמים על דברים אמיתיים ולא על קשקושים. אם ימשיכו לשחק את המשחקים הילדותיים האלה הממשלה יכולה להתפרק ונלך לבחירות. רוצים? תמיד אפשר ללכת לבחירות”.

מי שהביע תמיכה במתקפה של בנט על לפיד הוא השר לביטחון פנים גלעד ארדן: “המסכה מעל לפיד הוסרה. אני מסכים עם בנט. ריבונות ישראלית על יישובים יהודיים ביו״ש אינה עילה לחרם על ישראל, יאיר. לפיד מתחפש כל העת ומנסה להוליך שולל את הציבור. טלית והפרשת חלה הן חלק מהתחפושת. וגם אמירותיו על ירושלים המאוחדת (שונות דרמטית מהעבר). הציבור לא יקנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות