יו”ר הכנסת: “די! חלפו ימי העיוותים, חלפו ימי השקרים, חלפו ימי ההקפאות”

אם היה מי שחשב שפניו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לכבוש את נשיאות המדינה, וכי לקראת המהלך הוא ילך לכיוון השמאלי - בא נאום הריבונות שלו וחשף את העקרונות: "אם אנחנו נציב את החלת הריבונות כיעד לאומי – רבים יבואו אחרינו!"
אריה ריבקינד
י"ג טבת התשע"ח / 31.12.2017 20:21

ח”כ יולי אדלשטיין נשא הערב (ראשון) נאום בכינוס מרכז הליכוד, ודרש חוק אחד לכל תושבי הארץ.

“רק לפני כחודש שמענו את הצהרת הנשיא טראמפ, שהכיר בירושלים כבירת ישראל והחל בהכנות להעביר אליה את השגרירות האמריקאית. עם ההצהרה הזאת נפתח עידן חדש ביחס הבינלאומי למדינת ישראל, לירושלים וליהודה ושומרון.

“די! חלפו ימי העיוותים, חלפו ימי השקרים, חלפו ימי ההקפאות. את הרוח הגבית הזו חייבים לתרגם למעשים – וירושלים תחילה. לפני שנה חתמנו על הצעת חוק להחלת הריבונות הישראלית במעלה אדומים, מתוך כוונה ליצור רצף טריטוריאלי בינה לבין לירושלים. יש מי שרוצה לחלק את ירושלים; אנחנו מתכוונים להגדיל אותה”.

אדלשטיין הוסיף: “בכל פגישה עם ידידי, ראשי הרשויות ביהודה ושומרון אני שומע על הגידול העקבי באוכלוסייה ועל הביקוש האדיר של זוגות צעירים להצטרף ליישובים הפורחים – שפשוט לא זוכה למענה. זה מצב בלתי-נסבל, שאנחנו מחויבים לשנות מהיסוד!

“רוב עם ישראל מחובר לכל חבלי המולדת ולא מוכן לוותר עליהם. אבל רק לתנועת הליכוד יש את הכוח ויש את החזון להוביל את השינוי הזה. אם אנחנו נציב את החלת הריבונות כיעד לאומי – רבים יבואו אחרינו!

“את היובל השני לחזרה שלנו אל לב הארץ נתחיל ברגל ימין: בהרחבת הבנייה, בעידוד האוכלוסייה, בשיפור השירות. במילה אחת: בריבונות!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות