לא רק מתיר עגונות: בעקבות התערבות רובשקין הבנות התקבלו

אחרי הפרסומים על הצלחתו של האסיר החב"די המשוחרר שלום רובשקין לשכנע בעל סרבן להעניק גט לאשתו, מדווחים כלי התקשורת בארה"ב על פעולה מבורכת נוספת של האיש, הפעם בהכנסת תלמידות למוסד חינוך נחשב בליקווד שסירב לקבלן

אליעזר היון
ט' טבת התשע"ח / 26.12.2017 22:21

אחרי הפרסומים על הצלחתו של האסיר החב”די המשוחרר שלום רובשקין לשכנע בעל סרבן להעניק גט לאשתו, מדווחים כלי התקשורת בארה”ב על פעולה מבורכת נוספת של האיש, הפעם בהכנסת תלמידות למוסד חינוך.

על פי הדיווח, שתי תלמידות לא התקבלו לבית ספר נחשב בעיר ליקווד חרף מאמציהם של רבנים וראשי ישיבות.

הורי הבנות שנותרו בביתן פנו לעסקנים ואלו ערבו את רובשקין בתמונה. הוא התקשר למנהל בית הספר והשיחה השיגה את מבוקשה – התלמידות התקבלו.

רובשקין שוחרר לפני כשבוע מבית הכלא בעקבות חנינה של הנשיא טראמפ. עם צאתו חיכו לו אלפי חסידים שברכו בהתרגשות ‘ברוך מתיר אסורים’.

האדמו”ר מויז’ניץ התייחס לשחרור במהלך סעודה שלישית עם חסידיו בבית המדרש הגדול בקריית ויז’ניץ בבני ברקואמר: “מובא שכאשר יש צרה ליהודי אחד, צריכים להצטער כולם יחד, וכן כאשר יש שמחה ליהודי – אפילו בסוף העולם, צריך לשמוח עימו בכל העולם”, אמר הרבי.

“השבוע היה שמחה אצל כל כלל ישראל. כאשר שמעתי שר’ שלום מרדכי רובשקין יצא לחרות – אמרתי שזהו ממש כמו שכתוב אצל יוסף ‘ויריצוהו מן הבור’,  תוך רגע נשתחרר כאשר הגיע הזמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות