תינוק נפגע קשה משולחן שנפל עליו בהצגה באולם אירועים בבית שמש

תינוק נפגע משולחן שנפל ופגע בראשו באולם אירועים ברמת בית שמש • איש הצלה: "הוא היה ללא דופק ונשימה. לאחר דקות אחדות, באורח נס, חזר לו דופק ונשימה" • אביו של התינוק היה הראשון שקפץ מעל הגדר כדי להציל את בן ה-4 שנפל השבוע מקומה רביעית בבית שמש
חיים טוויל
ב' טבת התשע"ח / 19.12.2017 22:19

תינוק בן 7 שבועות נפגע קשה בראשו משולחן שנפל עליו באולם אירועים בבית שמש, במהלך הצגה ב’ערב נשים’ שנערך במקום. ככל הנראה, שולחן שעמד בצד האולם נפל ופגע בעגלה בה שכב התינוק.

כוחות הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה לבית חולים ‘הדסה עין כרם’, כשמצבו קשה.

נסיבות המקרה בבדיקה.

התינוק הוא בנו של האיש שקפץ השבוע ראשון מעל הגדר כדי להציל את את הילד בן ה-4 שצנח מקומה רביעית בשכונת חפציבה ביום א’.

ירמי קלפהולץ, מתנדב מד”א ‘צוות הצלה’: “הגענו לאולם שמחות ברמת בית שמש, בעקבות דיווח על פציעה קשה. באולם היו מלא נשים והייתה המולה. אחת הנשים רצה אלינו עם תינוק על הידיים.  לדברי הסובבים, הוא נפגע משולחן שנפל עליו. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה, ויחד עם כוננים נוספים ופארמדיק מ’צוות הצלה’, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה. לאחר דקות אחדות, באורח נס, חזר לו דופק ונשימה”.

התינוק פונה להמשך טיפול בחדר הטראומה של הדסה עין כרם, במצב קשה ולא יציב.

האחים שלמה ואליעזר ברנדמרק, חובשים מתנדבים באיחוד הצלה שגרים בסמיכות למקום והגיעו ראשונים לזירה – סיפרו: “כשהגענו למקום סיפרו לנו המשתתפים באירוע כי הפעוט שסבל מחבלות בראשו נפגע משולחן שנפל עליו באולם האירועים. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ, שהעבירו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות