הפרסום עובד: עוד תלונות נגד האח ממרפאה בביתר על תקיפת ילדים

האח, בן 69, שעבד בקופת חולים נעצר לפני כחודש בחשד לפגיעה בילד כבן 11, והוגש נגדו כתב אישום • אחרי חשיפת המקרה התקבלו מספר תלונות שהגישו צעירים מהעיר - על ביצוע מעשים חמורים במיוחד • היום הוגשה נגדו הצהרת תובע בחלק מהתיקים
חיים טוויל
א' טבת התשע"ח / 19.12.2017 21:44

בעקבות הפרסום בכלי התקשורת:  אח בקופת חולים בעיר ביתר עלית, שנעצר על תקיפת קטין – נעצר בשנית על ידי המשטרה, לאחר שהוגשו נגדו תלונות נוספות.

האח, בן 69, שעבד בקופת חולים נעצר לפני כחודש בחשד לפגיעה בילד כבן 11,  והוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות ירושלים. לאחר הגשת כתב האישום הוא נעצר עד תום ההליכים.

אלא שבמהלך החודש האחרון התקבלו במשטרה מספר תלונות נוספות על ביצוע מעשים חמורים במיוחד, שביצע האח במספר צעירים נוספים.

הצעירים מסרו בתלונתם כי בעקבות הפרסום באמצעי התקשורת, נגשו לתחנת המשטרה להגיש תלונה, ובתלונתם מסרו כי בעת שהיו קטינים החשוד תקף אותם וביצע בהם מעשים חמורים.

עם קבלת התלונות, נעצר החשוד על ידי המשטרה בשנית – והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בחלק מהתיקים, בבית משפט השלום בירושלים. במהלך הדיון הורה השופט לשחרר את החשוד למעצר בית.

כמו כן נעתר השופט לבקשת המשטרה לעיכוב ביצוע לצורך הגשת ערר בבית משפט המחוזי.

“משטרת ישראל, תפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה, בכדי לתפוס במהרה ולהביא לדין את אותם עבריינים הפוגעים בילדים תמימים ותפעל בנחישות וביצירתיות לאיסוף ראיות וממצאים שיובילו למיצוי הדין עם העבריינים”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות