נתניהו בהדלקת נרות: ‘אז יהיו המלצות, אז מה? רובן מגיעות לפח’

ראש הממשלה נאם בטקס הדלקת הנרות של הליכוד והתייחס בביטול לחקירות: "רוב ההמלצות מושלכות לפח, מתבררות כהמלצות סרק" • "כשכל האמת תצא לאור, יתברר שהיה פה מסע ציד מאד מאורגן" • "הם יודעים שלא יכולים לנצח אותנו בקלפי. לכן הם מנסים לשכנע בהכפשות ובהפגנות"
אריה ריבקינד
א' טבת התשע"ח / 19.12.2017 20:54

ראש הממשלה נשא הערב (שלישי) דברים בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה עם פעילי הליכוד בכפר המכביה.

נתניהו התייחס לחקירות המשטרה ולפרסומים לפיהם המשטרה עשויה להמליץ להעמידו לדין – ואמר: “אז יהיו המלצות, אז מה? רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלי כלום”.

תחילה התייחס נתניהו להישגים של ממשלתו: “כל העולם רואה את ההישגים הללו, הציבור רואה אותם וגם אנשי השמאל בפוליטיקה ובתקשורת. כיוון שהם רואים את זה, הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי. לכן הם מנסים לשכנע אותנו בהכפשות ובהפגנות, כאלה שמאורגנות ומתוזמנות בין השאר על ידי הקרן החדשה של השמאל”.

נתניהו אמר: “אני מנצל את ההזדמנות כאן הערב לחזור ולומר לכם – בעוד כמה חודשים, כשכל האמת תצא לאור, יתברר שהיה פה מסע ציד מאוד מאורגן. כי יתברר דבר פשוט – לא היה כלום כי אין כלום”.

לדבריו, “המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה, לפני שיוצא ממנו כל האוויר. עכשיו הם מנסים לבנות מתח לגבי מה שיהיה עם ההמלצות. אז אני אעשה לכם ספוילר – בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלוויזיה כתבים ופרשנים חמורי סבר והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: ‘המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד'”.

הוא המשיך: “אז יהיו המלצות, נו אז מה? רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלא כלום. למעלה מ-60 אחוז מגיעות לפח, בלמעלה מ-60 אחוז מדובר בהמלצות שאחר כך מתבררות כהמלצות סרק. זה מתחיל בכותרות מפוצצות ורוב הפעמים זה נגמר בלא כלום. אבל בינתיים קורה משהו – הורסים לאנשים האלה את החיים ושופכים את דמם”.

על ההכרזה המכירה בירושלים כבירת ישראל אמר: “מאה שנים אחרי הצהרת בלפור, 70 שנים אחרי הכרזת המדינה, נשיא ארה”ב טראמפ הכיר בירושלים כבירת ישראל. כל הכבוד לו. היו כאלה שניסו לשכנע את נשיא ארה”ב שישראל לא באמת רוצה את הצעד הזה”.

נתניהו גילה: “הנשיא שוחח איתי כמה פעמים, כולל שיחת טלפון ימים אחדים לפני החלטתו, ואני הבהרתי לו את יחסנו כלפי הצעד הזה. הוא שאל האם ישראל באמת רוצה? אמרתי לו ישראל באמת רוצה. מה זה רוצה? אלפי שנים היא רוצה…”

הוא הוסיף: “המהלך הזה ייזכר לדורות, כמו גם הגעתו של הנשיא טראמפ לכותל. אתם יודעים שבאו”ם אומרים שהכותל המערבי הוא שטח פלסטיני כבוש? אז יש לי חדשות בשבילם: הכותל הוא שלנו. תמיד היה שלנו, תמיד יהיה שלנו. הכותל הוא בלבה של ירושלים המאוחדת שתמיד תהיה שלנו.

“לכל אלה שמנסים לשכתב היום את ההיסטוריה אני רוצה להזכיר: המכבים לא היו פלסטינים. הם היו יהודים, אחים לוחמים. איזו גבורה, איזו גאווה. ואנחנו, ברוח המכבים, הופכים היום את ישראל למדינה חזקה מאוד, לכוח עולמי עולה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות