ליברמן על הערביה שהכתה לוחמים: “מי שמשתולל ביום – נעצר בלילה”

שר הביטחון נפגש הבוקר עם ראשי רשויות בעוטף עזה והתייחס לירי הרקטות אחרי הצהרת הנשיא טראמפ: "מוכנים לשלם מחיר על ההכרה בירושלים. לא נסבול שום טפטוף, וחמאס הפנים זאת"
אריה ריבקינד
א' טבת התשע"ח / 19.12.2017 13:17

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש הבוקר (שלישי) עם ראשי רשויות בעוטף עזה והתייחס להסלמה בדרום בעקבות ההכרה של נשיא ארה”ב בירושלים כבירת ישראל.

“מה שחשוב כרגע הוא לחזק את ירושלים”, אמר ליברמן. “היה לנו ברור עם ההכרזה של נשיא ארה”ב שיהיה לזה מחיר. אני חוזר ואומר – אנחנו מוכנים לשלם כל מחיר”.

ליברמן הוסיף: “הקביעה של ארה”ב שירושלים היא בירת ישראל שם סוף פסוק לוויכוח מר שניהלנו במשך שנים. ירושלים בירת ישראל לא נתונה למו”מ או מיקוח. החלטת נשיא ארה”ב היא היסטורית וחייבים למסמר את הנושא הזה בפנים ובחוץ”.

ליברמן אמר עוד: “אי אפשר שלא לחייך אחרי מפגש עם התושבים, וכשמבינים עד כמה חזק כושר העמידה שלהם. מערכת הביטחון יודעת כיצד לפעול לאור ההסלמה מצד גורמי הטרור ברצועת עזה. ישראל ערוכה ומוכנה כמו שלא הייתה ערוכה אי פעם. לא נסבול שום טפטוף”.

הוא הדגיש: “צה”ל פעל בעוצמה ונחישות. המכות שספג חמאס זה מסר ברור וחשוב. הטפטוף לא נמשך. עברנו יממה רגועה לחלוטין”.

שר הביטחון התייחס גם לתקרית מעוררת הסערה, בה נראו נערות פלסטיניות בועטות, מכות וסוטרות לחיילים בנבי סאלח ביום שישי האחרון, בעוד החיילים שומרים על איפוק ואמר:”צה”ל הוא הצבא הכי הומני עם ערכים שלא קיימים בשום מקום אחר, אך אסור שהומניות תבוא על חשבון העוצמה וההרתעה”.

לדבריו, “מי שמשתולל ביום נעצר בלילה. כל מי שהיה בסביבה, הנערה וההורים, לא יתחמקו ממה שמגיע להם לקבל. החיילים התנהגו בהתאם לפקודות. אם יש ליקוי זה יתוקן ונעשה מה שצריך לעשות. לא נאפשר שום פגיעה בחיילים ובקצינים”.

כפי שדווח בחרדים 10,  הנערה נעצרה בביתה לפנות בוקר והובלה לחקירה במשטרה.

גם אמה של הנערה נעצרה הבוקר לחקירה.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן צריך לפעול בנחישות כלפי הערביות המכות חיילים !
    19/12/2017 17:13
    שוש. פ"ת.
  1. בטרם היית שר ביטחון, אמרת שצריך לפעול ביד קשה כלפי הערבים, ובעיקר כלפי האלימים שבהם !!!??? יש לעצור את הבנות והנשים המכות ! יש לשרוף את בתיהן, יש לגרש רת משפחותיהן לעזה, עכשיו !!!

  2. איווט מספיק לדבר שטויות תתחיל לעבוד
    20/12/2017 04:31
    יוסי
  3. איווט – תפקידך לקיים הבטחות! האבטיח ”’הבטיח”’ לטפל בראש הטרור מייד לאחר שיתנו לו את תיק הביטחון – ועד עכשיו הוא רק מ-ב-ר-ב-ר! יש טרוריסטים – תטפל בהם חתיכת סייוט לי-לא-ברמן!!! שקרן נמאסת!!!