תלונה נגד מועמד לרבנות העיר חדרה: שידל לרצוח יריב מטעם ש”ס

תלונה חמורה הוגשה במשטרה כנגד הרב ישראל מאיר ביטון, מועמד בבחירות רב העיר חדרה שיתקיימו ביום חמישי הקרוב, כי שידל לרצוח יריב שלו, בכיר בעירייה מטעם ש"ס • המשטרה: "נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות"
דוד ליבוביץ
ל' כסלו התשע"ח / 17.12.2017 23:46

תלונה חמורה:  נגד הרב ישראל מאיר ביטון, בנו של הרב הנוכחי ומועמד בבחירות רב העיר חדרה שיתקיימו ביום חמישי הקרוב, עומדת תלונה כי שידל לרצוח יריב שלו, בכיר בעירייה מטעם ש”ס – כך פורסם היום (ראשון) בחדשות הערב ב’כאן 11′ על ידי הכתב אוריה אלקיים.

לפי התלונה, הרב ביטון הציע בשנת 2010 לחברו כ-15 אלף דולר בעבור המשימה. חלק מן הכסף הונח על השולחן, והרב הציע לכאורה לחברו לחסל את הבכיר או לשכור שכיר חרב בדואי כדי שיעשה זאת תמורת סכום נמוך יותר – והיתרה תלך לכיסו.

את התלונה הגיש היועץ המשפטי של המשרד לשירותי דת, עורך הדין ישראל פת.

ממשטרת ישראל נמסר: “עם קבלת התלונה במשטרה בנובמבר השנה נפתחה חקירה. בימים אלו החקירה עודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות. נציין כי משטרת ישראל עושה כל שביכולתה על מנת להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין עם החשודים”.

את תגובתו של הרב ביטון לא ניתן היה להשיג.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא מסתדר ביטון וישראל מאיר. שם שניתן לאדם הלא נכון.
    18/12/2017 01:27
    אבי
  1. אמור לי מה גודל זקנך ואומר לך עד כמה יש להיזהר ממך, כגודל הזקן. אמור לי מה השם שניתן לך ואומר לך עד כמה הוא לא יאה לך. יש כאלה שאצלם הכיפה יותר מסמלת משחק בלוח המטרה שלהם מאשר אמונה בדרך. חרפה ובושה לחילול שם שמים על ידי פוחזים.

  2. הון ושילטון= משפחת ביטון
    18/12/2017 10:55
    ניר
  3. מכיר אישית את הרב וזה ממש מתאים לו….משפחת ביטון זה מה שמעניין אותם הון ושילטון

    • דוד   18/12/2017 10:58

      אם אלו הם רבותינו אוי וי לנו……………………..

  4. השתלטות על חדרה
    18/12/2017 11:28
    נועם
  5. ביטון מחפשים איך להשתלט על חדרה…….וכל מי שמפריעה להם בדרך מעיפים אותו גם במחיר של רצח