רק ב’עינית’: גם משקפיים חינם וגם השירות המקצועי ביותר • החור של הגרוש

מבוטחים בביטוח המשלים? תיהנו ממשקפיים באיכות ובמקצועיות של 'עינית' חינם • מבוטחי הביטוחים המשלימים בקופות חולים כללית ומאוחדת יכולים לנצל את זכאותם למשקפיים חינם עד סוף השנה האזרחית • עוד לא מימשתם את זכאותם? ב'עינית' מחכים לכם • אינפורמטיבי
תמי גיל
א' טבת התשע"ח / 19.12.2017 12:23

אם אתם מבוטחים בביטוח המשלים של מאוחדת או כללית וטרם ניצלתם את זכאותכם למשקפיים בעינית בשנת 2017 – בואו לממש את זכאותכם בימים אלו (עד סוף השנה האזרחית).

הזכאות למשקפיים בקופות חולים כללית ומאוחדת, מגיעה אחת בשנה, בכפוף לתקנון הזכאות.

רשת ‘עינית’ מזמינה את הזכאים לקנות וליהנות גם ממשקפיים חדשות ואופנתיות חינם וגם מהשירות המקצועי ביותר על ידי צוות אופטומטריסטים מומחה וותיק. כאמור, ההטבה לזכאים בלבד, בכפוף לתקנון. פרטים מלאים בסניפים. גם חברי מכבי שלי וזהב זכאים לרכישה בהטבות והנחות פעם בשנה מיום רכישת המשקפיים בהתאם לתקנות של חברות הקופות חולים..

הקנייה ברשת ‘עינית’ משרה ביטחון ורוגע שתצאו מבדיקת עיניים איכותית, בטיפול של צוות מומחים, ובבחירת המשקפים המתאימים, על ידי האופטומטריסטים של עינית, שיתאימו עבורכם את המשקפיים האופנתיים והאיכותיים ביותר, עם התאמה מיוחדת לחתנים ולבני משפחותיהם. כמו כן, ניתן למצוא קולקציה צבעונית חדשה לילדים.

לרשת ‘עינית’ הסדרים עם מוסדות חינוך וישיבות, המעניקים שורה של הטבות והנחות. כמו גם מתקיימות הנחות ושיתוף פעולה עם מבוטחי קופות החולים: כללית, מכבי ומאוחדת שזכאים להשתתפות בשיעור של עשרות אחוזים, הטבות והנחות ברכישת משקפיים איכותיים ברשת עינית.

ברשת ‘עינית’ מציינים, כי “בכל סניפי הרשת אנו מעניקים שירותי מיומן ומקצועי המלווה על ידי האופטומטריסטים המקצועיים של ‘עינית’, להתאמה מקסימלית של משקפיים ללקוח. בכל סניף יש לנו הסכמים עם הקופות המובילות באותו אזור, על מנת שכלל הזקוקים למשקפיים יוכלו ליהנות ממשקפיים אופנתיים, איכותיים, ובמחיר הוגן”.

סניפי רשת עינית: ירושלים: חנות הדגל ברח’ ישעיהו 1, וקניון רב שפע רח’ שמגר 16; בני ברק: ‘עינית’ ו’עינית ג’וניור’ במרכז רייסדור, רח’ הרב לנדא 4; אלעד: מרכז ‘רימון’ רח’ בן שטח 10; בית שמש: רח’ נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח’ הר”ן 9.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות