מחר זה קורה: הפנינג חנוכה ב’דבי וולף’ • החור של הגרוש

תמי גיל
|
כ"ט כסלו התשע"ח / 17.12.2017 13:35
חגיגת טיפוח ברשת הרפואה האסתטית דבי וולף – עם מגוון מוצרי MATIS הידועים ועם מבצעי החורף של הרשת: 800 שקל מתנה למימוש בקניית מוצרי ושרותי המכון, בהזמנת חבילת לייזר • לכבוד חנוכה: 40% הנחה על המוצר השני ממגוון מוצרי הטיפוח והאיפור • בקרוב: סניף חדש בירושלים • אינפורמטיבי

במסגרת מרכזי הרפואה האסתטית של דבי וולף, ימי חנוכה הם הזדמנות להאיר באור חדש: את מוזמנת לפרגן לעצמך בוקר שבו תוציאי את החן אל האור, בטיפול קוסמטי עמוק או טיפול לייזר.

במיוחד בימים אלה תוכלי ליהנות מטיפול במיכשור מקצועי, בליווי רפואי ואף בטכנולוגיה ייחודית – המקררת את העור בקביל לטיפול ומקלה מאד על הכאב.

זה גם הזמן הנכון ליהנות ממבצעי חנוכה במחלקה הרפואית, במסגרתם תיהני מ- 800 שקל מתנה למימוש בקניית מוצרי ושרותי המכון, בהזמנת חבילת לייזר ובנוסף לכבוד חנוכה – 40% הנחה על המוצר השני ממגוון מוצרי הטיפוח והאיפור.

וזה לא הכל: ביום שני – ל’ כסליו תשע”ח נערוך במכון בבני ברק, חגיגת טיפוח מבית MATIS.

דבי וולף: “מנסיוני רב השנים, החורף הוא זמן שנשים מעניקות לעצמן זמן להתחדשות, דווקא עכשיו, מבצעי החורף והליווי הרפואי הצמוד עומדים לרשותך בשיא המקצועיות, הדיסקרטיות ובהתאמה מושלמת לסוג העור וצרכי הטיפול. ובקרוב אשמח לעמוד לרשותך עם המקצועיות והמכשור הרפואי מתקדם ביותר גם בסניף חדש – בירושלים”.