זוג מיליארדרים יהודים נמצאו מתים בביתם בטורונטו: “רצח והתאבדות”

הבעלים היהודי של ענקית התרופות הקנדית 'אפוטקס' - ברנרד שרמן, נמצא על ידי כוחות ההצלה בטורנטו ללא רוח חיים לצד אישתו האני באחוזתם • הונו של שרמן בן ה-75, מוערך בכ-3.2 מיליארד דולר • מקור משטרתי: כיוון החקירה הוא ששרמן רצח את אשתו ושם קץ לחייו
נתן פרל
כ"ח כסלו התשע"ח / 16.12.2017 18:53

המיליארדר היהודי-קנדי ברנרד (בארי) שרמן ואשתו, האני, נמצאו אמש (ליל שבת) ללא רוח חיים באחוזתם בחלקה הצפונית של העיר טורונטו.

ב”גלוב” הקנדי דווח כי משטרת קנדה חושדת שהמיליארדר היהודי רצח את אשתו ולאחר מכן שם קץ לחייו. את הדברים מסר לעיתון מקור במשטרת טורונטו, שאמר כי כיוון החקירה הנוכחי הוא שמדובר ברצח והתאבדות.

אחרי שהמשטרה המקומית פתחה בחקירה אמר חוקר בכיר: “אין סימנים לפריצה או נזק שנגרם לרכוש בבית”.

בני הזוג הציעו את אחוזתם למכירה, וסוכן נדל”ן, שהגיע לבית בכדי להתכונן לקראת הגעת לקוחות פוטנציאליים, מצא את השניים מוטלים על הריצפה. הוא הזעיק את כוחות החירום ואלה קבעו את מותם.

שרמן, שגדל בבית יהודי, היה בן 75 במותו. הוא ייסד את חברת ‘אפוטקס’, יצרנית התרופות הגדולה ביותר בקנדה ומהגדולות בעולם.

הונו הוערך לאחרונה בכ-3.7 מיליארד דולרים, והוא נחשב לאחד הפילנתרופים הגדולים במדינה.

לפי המגזין פורבס, הוא ממוקם במקום ה-363 בעולם ו-7 בקנדה מבחינת עושרו. הוא הקים את החברה לבדו בשנת 1974, וכיום החברה מעסיקה כ-11 אלף עובדים. החברה נחשבת יצרנית התרופות השביעית בגודלה בעולם והגדולה ביותר בקנדה.

ראש עיריית טורונטו, ג’ון טורי, מסר בהודעה רשמית כי הוא “נדהם ושבור לב” מהידיעה על מותם של השניים. “הזוג שרמן תרם רבות לפיתוחה של העיר. מקווה שהמשטרה תפענח את המוות ותספק תשובות לכל מי שמתאבל על האובדן הנורא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות