‘כאן מורשת’ לדוד חכם: ‘תם החוזה’ • מסתמן: גרוזמן ואלי ביתאן במקומו

אבי כץ
|
כ"ו כסלו התשע"ח / 14.12.2017 15:32
ב’כאן מורשת’ החליטו שלא לחדש את החוזה של השדרן דוד חכם, מגיש רצועת הבוקר • האם הסיבה קשורה לתמיכתו בעורכת התכנית שפוטרה או קיצוצים? חכם: “לא מצטער לרגע על עמידתי האיתנה לצידה” • התאגיד: “מודים לו על תרומתו”

האם ב’כאן מורשת’ החליטו שלא לחדש את החוזה של השדרן דוד חכם משום שהתייצב לצד עורכת תכנית הבוקר שלו שפוטרה או רק בשל קיצוצים לפרילנסרים?

גורמים המקורבים לשדרן, טוענים כי הסיבה לפיטורין היא התמיכה בעורכת. רמזים לכך ניתן למצוא גם בפוסט שפרסם חכםעצמו בדף הפייסבוק שלו היום (חמישי) בצהרים:

“היום זומנתי לשיחה עם מנהלת התוכן של ‘כאן מורשת’ הגב׳ גריזים מגן ועם מנהל הרדיו בתאגיד מר לי אור אברבך – ובה נאמר לי שעקב קיצוצים לפרילנסרים, החוזה שלי על הגשת תוכנית הבוקר במורשת, המסתיים בסוף החודש – לא יוארך.

‏1. לא מצטער לרגע על עמידתי האיתנה לצידה של עורכת התוכנית שהצליחה להביא תוכנית ברמה הגבוהה ביותר שיש, הגב׳ ילנה רוטנשטיין, שפוטרה לדעתי ללא שום הסבר המניח את הדעת וכעת ענייני פיטוריה נמצאים בהליך משפטי.

2. לאורך כל התקופה האחרונה נאמר לי כמה פעמים על ידי המנהלים שהם מעריכים ומוקירים את עבודתי במורשת ומבחינתם התוכנית שלי היא תוכנית הדגל במורשת.

‏3. בהודעה היום נמסר לי שהפיטורים הם בגלל קיצוצים לפרילנסרים ובגלל שבשבועות האחרונים מאז פיטוריה של העורכת התוכנית לא ממש חזקה.

4. השתדלתי מאוד בכל התקופה האחרונה להביא את תוכנית האקטואליה החרדית בכל בוקר בכאן מורשת, עם המרואיינים הכי הכי, וחבל לי מאוד שעניין זה הסתיים”.

מכאן בהרצה נמסר לחרדים 10: “עם סיום החוזה של חכם בכאן מורשת בסוף השנה, אנו מודים לו על תרומתו בכאן מורשת ומאחלים לו הצלחה רבה בדרכו המקצועית”.

לחרדים 10 נודע, כי מסתמן שהעיתונאים מנדי גרוזמן ואלי ביתאן יקבלו את רצועת הבוקר במקום חכם . עם זאת, חוזה עמם טרם נחתם.