תגבור חילולי השבת • המהפכה של כץ: מוניות השירות יפעלו גם בשבת

שר התחבורה ישראל כץ הציג את המהפכה בתחבורה הציבורית: אלפי מוניות השירות יחוברו למערכת הרב קו • "יוכלו להמשיך לפעול גם בשבתות - והפעילות שלהן בסופי השבוע צפויה לגדול" • עם זאת, לא יתאפשר שימוש בכרטיס הרב-קו בשבת
שייע קליין
כ"ה כסלו התשע"ח / 13.12.2017 12:35

חילולי השבת יתגברו בעקבות  “מהפכה גדולה בתחום מוניות השירות” – עליה הכריז שר התחבורה ישראל כץ במסיבת עיתונאים שקיים היום.

הרפורמה החדשה של משרד התחבורה תכלול הוזלה של התחבורה הציבורית, באמצעות כרטיס יומי חופשי שיאפשר נסיעות עירוניות ובינעירוניות, ובהמשך יחוברו גם מוניות השירות למערכת הרב-קו.

השר כץ אמר: “בשנים האחרונות היה קיפאון במוניות השירות. כעת מוניות השירות יוכלו להמשיך לפעול גם בשבתות – והפעילות שלהן בסופי השבוע צפויה לגדול. אין כאן פגיעה בסטטוס קוו”.

עם זאת, לא יתאפשר שימוש בכרטיס הרב-קו בשבת. כמו כן לא יהיה סבסוד בשבת.

בנוסף, הודיע כץ על הוזלה משמעותית בתעריפי התחבורה הציבורית. “כרטיס חופשי יומי לא יעלה יותר מ-60 שקלים. מקרית שמונה ניתן יהיה להגיע לתל אביב ולנסוע בתוכה ולחזור גם ברכבת באותו מחיר. אנו מתקנים עיוותים שהיו. הנסיעה בתחבורה הציבורית תהיה זולה יותר ואטרקטיבית”.

שר התחבורה ציין, כי כחלק מהרפורמה תתאפשר עלייה של נוסעים גם בדלתות האחוריות בכל האוטובוסים, זאת  על מנת להביא למינימום אינטראקציה בין הנהג לנוסע.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות