נשיא ארה”ב באיגרת לכבוד חנוכה: “אנו גאים לעמוד לצד העם היהודי”

נשיא ארה"ב פרסם איגרת ברכה לעם היהודי לרגל חג החנוכה: ''חבורה קטנה של פטריוטים יהודים קמה והחזירה את הזהות היהודית שלהם על ידי ניצחון על צבא אדיר, אנו גאים לעמוד עם העם היהודי המאיר כאור לכל העמים"
נתן פרל
כ"ה כסלו התשע"ח / 13.12.2017 00:44

נשיא ארה”ב דונלד טראמפ פרסם הלילה (רביעי) איגרת מיוחדת בה הוא מברך את העם היהודי לרגל חג החנוכה.

”מלניה ואני מאחלים לכל האחים והאחיות היהודיים שלנו שחוגגים את החג המשמעותי הזה שמונה ימים מאושרים ובריאים בחברתם של אלה שהם אוהבים”, כתב הנשיא האמריקני –  והוסיף: “חנוכה הוא הזמן שבו משפחות יהודיות ברחבי העולם מתאחדות סביב החנוכיה כדי לחגוג את הנסים של העבר וההבטחות של העתיד”.

הנשיא התייחס למלחמת הרוח של המכבים ביוונים וכתב: ”חבורה קטנה של פטריוטים יהודים קמה והחזירה את הזהות היהודית שלהם על ידי ניצחון על צבא אדיר.

”במהלך הניסיון שלהם לשקם את בית המקדש הקדוש שלהם, מצאו הגיבורים היהודים מספיק שמן כדי להדליק את החנוכיה במקדש ליום אחד. עם זאת, קרה נס ובעזרת החסד של אלוקים השמן הספיק לשמונה ימים”.

את דבריו סיים הנשיא בברכה לכלל העם היהודי:  ”בחג הזה אנו גאים לעמוד לצד העם היהודי המאיר כאור לכל העמים. אנחנו גם עומדים לצדם של עם ישראל, ומדינת היהודים, שיש לה היסטוריה מופלאה של התגברות על קשיים כנגד כל הסיכויים. אנו מקווים שלאלה שחוגגים את החג כאן, בישראל ובעולם, יהיה חג נפלא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות