מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זצוק”ל

אוי לה לספינה שאבדה קברניטה: אבל כבד בעולם היהודי, בארץ ובתפוצות, עם היוודע דבר הבשורה המרה על פטירתו הבוקר של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל • בהוראת מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין על תלמידי הישיבות הקטנות והגדולות וכוללים מכל הארץ להגיע ללוויה בב"ב
יוני גרין
כ"ד כסלו התשע"ח / 12.12.2017 08:37

אוי לספינה שאבד קברניטה: אבל כבד בעולם היהודי עם היוודע הבשורה המרה על פטירתו הבוקר (שלישי) של מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק”ל.

ביום שני לפני שלושה שבועות אושפז מרן זצ”ל בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, על מנת לעבור טיפול רפואי קצר ומספר בדיקות.

ביום רביעי, יומיים אחר כך, בעת הלווית בתו הבכורה ע”ה שנפטרה בפתאומיות, הוחמר מצבו והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ. הציבור החרדי בעולם כולו קרע שערי שמים בתפילות לרפואתו – ושבוע לאחר מכן הוא שוחרר למחלקה רגילה.

ביום רביעי האחרון עבר מרן בהצלחה בדיקה רפואית תחת טשטוש, אלא שלמחרת חלה החמרה במצבו הרפואי, לאחר שהתגלה זיהום בגופו וחומו עלה, ובשל כך הוא הועבר שוב למחלקת טיפול נמרץ במצב יציב.

הבוקר הידרדר מצבו הרפואי. הרופאים הוזעקו לחדרו של מרן וביצעו פעולות החייאה – אולם למרבה היגון, כעבור שעה קלה הגיעה הבשורה המרה על פטירתו.

מרן ראש הישיבה זצ”ל הורה בצוואתו לקיים את ההלוויה בתוך שש שעות מפטירתו.

הלוויתו תצא בשעה 12 מביתו ברחוב חזון איש 5 אל בית העלמין פוניבז’ בבני ברק.

בהוראת מרן ראש הישיבה הגר”ג אדלשטיין על תלמידי הישיבות הקטנות והגדולות וכוללים מכל הארץ להגיע ללוויה. לגבי הת”תים מכל הארץ אמר ראש הישיבה שלא למנוע ממלמדים לנסוע וכן הורים שרוצים לקחת את הילדים אין למנוע מהם.

מועצת חכמי התורה בא״י בנשיאות חכם שלום הכהן פרסמה הודעת אבל מיוחדת. על פי הוראת נשיא המועצת כל האברכים ובני הישיבות נקראים להשתתף בהלוויה

גם האדמו”ר מבעלזא הורה לכל תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים דחסידי בעלזא, מכל רחבי הארץ, להשתתף במסע הלוויית הגראי”ל שטיינמן זצ”ל בבני ברק.

בהוראת האדמו”ר מצאנז יוצאים כל בחורי הישיבות והאברכים מכל הארץ להלווית הגריא”ל זצ”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות