ליברמן הטיח במליאה: “כל חברי הרשימה המשותפת פושעי מלחמה”

ליברמן התייחס בדיון על אי אמון של האופוזיציה לדבריו על החרמת תושבי וואדי ערה: "האם אני חייב להיות הפראייר שלהם שמשלם ביטוח לאומי? אנחנו חבורת פראיירים, 14 מיליארד שקל נותנים להם" • "רוצים להרוס אותנו מבפנים. אין לנו אשליות. אתם פה בטעות ויהיה זמן שלא תהיו פה"
אריה ריבקינד
כ"ג כסלו התשע"ח / 11.12.2017 20:13

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, תקף הערב (שני) בחריפות את חברי הרשימה המשותפת במליאת הכנסת וכינה אותם “פושעי מלחמה”.

חלק מחברי הכנסת של הרשימה המשותפת עזבו את המליאה במהלך דבריו.

ליברמן נשא דברים בדיון בהצעות אי אמון של האופוזיציה, אמר: “כל יום נרצחים במזרח התיכון כ-400 איש בתוך מדינות ערב, קרוב לאלף פצועים. בתימן נרצחו 160 איש ביום, למישהו אכפת? תסתכלו כמה פיגועי טרור יש מדי יום, מישהו מדבר על פשעי מלחמה? אילו שיושבים כאן הם פושעי מלחמה, כל הרשימה המשותפת הם פושעי מלחמה”.

בעקבות דבריו התפתחה מהומה במליאה.

ליברמן גם התייחס לדבריו אתמול על החרמת תושבי וואדי ערה: “מישהו ראה שחוגגים את יום העצמאות של מדינת ישראל בוואדי ערה? ראיתי אותם עם הדגלים של הרשות הפלסטינית, עם דגלי חיזבאללה, עם תמונות של נסראללה. האם אני חייב להיות הפראייר שלהם שמשלם ביטוח לאומי? אנחנו חבורת פראיירים, 14 מיליארד שקל נותנים להם. האזרחים האלה שהיו בהלוויה של שלושת הרוצחים באום אל פאחם. מבחינתי הם לא אזרחים לגיטימיים”.

הוא הוסיף: “חברי הרשימה הערבית אומרים שלעולם לא ישלימו עם ישראל כמדינה יהודית, זו תופעה שצריך להתקומם נגדה”.

ליברמן הוסיף ותקף את הרשימה המשותפת: “תסתכלו מה עשיתם בסוריה. בטח בחמאס היו נותנים לכם לפתוח את הפה. בטח בתימן, היו נותנים לכם לפתוח את הפה. פה אתם מנצלים את החולשות והיתרונות של מדינה דמוקרטית כדי להרוס אותנו מבפנים. אין לנו אשליות. אתם נמצאים פה בטעות ויהיה זמן שלא תהיו פה”.

אתמול אמר ליברמן על תושבי ואדי ערה: “הם אזרחי ישראל (אבל) לא חלק מישראל. אין מה להיכנס לחנויות, אין מה להיכנס לקבל שם שירותים. האנשים האלה פועלים לפגיעה במדינת ישראל, פוגעים במדינה מתוכנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איווט להזכירך - קודם צריך לקיים הבטחות!
    12/12/2017 03:27
    דנה
  1. איווט – תפקידך לקיים הבטחות! הבטיח ”’הבטיח”’לטפל בראש הטרור מייד לאחר שיתנו לו את תיק הביטחון – ועד עכשיו הוא רק מ-ב-ר-ב-ר! יש טרוריסטים – תטפל בהם חתיכת סייוט לי-לא-ברמן!!! שקרן נמאסת!!!