“הראה סימני התעוררות ראשוניים”: שיפור במצב המאבטח שנדקר בי-ם

אשר אלמליח, בן 46, הראה לפנות בוקר סימני התעוררות ראשונים, אך עדיין יש חשש לחייו • כוחות הביטחון הגיעו הלילה לביתו של המחבל, תיחקרו את בני משפחתו וחיפשו חומרי הסתה
חיים טוויל
כ"ג כסלו התשע"ח / 11.12.2017 09:43

שיפור חל הבוקר (שני) במצבו של אשר אלמליח, בן 46 – המאבטח שנדקר בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים אתמול.

אלמליח נפצע אתמול פצעים קשים מאד כשנדקר בלבו. הבוקר חלה התייצבות נוספת במצבו והוא הראה סימני התעוררות ראשוניים. “הבוקר נראה כי סיכוייו לא רעים. לפנות בוקר ראינו סימני התעוררות – עדיין יש חשש לחייו”, אמר מנהל מחלקת הטראומה בבית החולים ‘שערי צדק’, ד”ר עפר מרין.

רופאי בית החולים וצוותי מד”א מגדירים את מצבו כנס גדול. “שתי דקות בלבד הפרידו בין חייו של אשר למותו שכמעט היה בלתי נמנע”, אומרים הצוותים בבית החולים ובמגן דוד אדום.

הפעילות המהירה בזירת הפיגוע מיד לאחר הדקירה הקשה, הטיפול המהיר בליבו השותת דם, והטיפול בחדר הטראומה של בית החולים הצילו למעשה את חייו של אלמליח.

במהלך הלילה פעלו כוחות צה״ל מהחטיבה המרחבית ״הבקעה והעמקים״ ושב״כ באזור ממנו יצא המחבל שביצע את הפיגוע. הכוחות הגיעו לביתו של המחבל על מנת לתחקר את משפחתו ולחפש חומרי הסתה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגר אתמול איחולי החלמה לאלמליח במהלך ביקורו בצרפת: “אנחנו נילחם בטרור הזה, הוא לא דורש סיבה, הסיבה היא הקיום שלנו, עצם היותנו שם ולא סיבה זו או אחרת. אנחנו כבר רואים זאת הרבה שנים בהרבה אירועים ואנחנו נמשיך להילחם בטרור”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות