השיפוצניק מבית לחם נעצר: חשוד שתקף חרדית בת 10 שבביתה עבד

חיים טוויל
|
כ"ב כסלו התשע"ח / 10.12.2017 13:11
המעצר בוצע ביום חמישי, לאחר שלפני כשבוע התקבלה תלונה של ילדה כבת 10, תושבת שכונת רמות, לפיה תושב בית לחם שעבד בביתם בשיפוצים, ביצע בה מעשים חמורים בחדרה בעת שישנה

פועל ערבי, בן 41 מבית לחם, נעצר ביום חמישי, בחשד שביצע מעשים חמורים בילדה בת 10 שבביתה ביצע שיפוצים.

המעצר בוצע לאחר שלפני כשבוע התקבלה במשטרה תלונתה של ילדה כבת 10, תושבת שכונת רמות, שהגיעה לתחנת המשטרה יחד עם הוריה, לפיה תושב בית לחם שעבד בביתם במסגרת שיפוצים, ביצע בה מעשים חמורים בחדרה.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מאומצת, שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ובמקביל זומנה חקירת ילדים, תוך עדכון גורמי הרווחה.

חקירת המשטרה הובילה תוך זמן קצר לאיתור זהותו של החשוד ובפעילות מבצעית הוא נעצר.

החשוד הובא לחקירה בתחנת לב הבירה, ‘בחשד לכניסה לישראל שלא כחוק’, ‘מעשה חמור בקטינה עד 14’ ‘ומעשה חמורה תוך שימוש בכוח או איומים’. במהלך החקירה הוא נקשר למיוחס לו.

מהחקירה עולה, כי הוריה של הילדה העסיקו את החשוד בביתם במסגרת עבודת שיפוצים, במהלכה – כך על פי החשד – החשוד נכנס לחדרה של בתם בשעות הבוקר המוקדמות, עת שישנה במיטתה, שם על פי החשד ביצע בה מעשים חמורים בכוח.

הילדה סיפרה להוריה אודות מה שאירע והם מיד ניגשו עמה לתחנת המשטרה.

ביום שישי הוארך מעצרו של החשוד עד ליום שני.

“מדובר בחקירה מאומצת שנפתחה בעקבות התלונה שהוגשה, במהלכה על פי החשד ניצל החשוד את עבודתו בבית המשפחה וקרבתו לחדרה של הילדה על מנת לבצע את זממו”, אומרים במשטרה. “החוקרים שפעלו במקצועיות לצד הרגישות הנדרשת, הביאו לאיתורו ומעצרו של החשוד, כנגדו תפעל המשטרה למיצוי מלא הדין”.