כיסוי טוטאלי ועמידות לאיפור לאורך זמן ? לכי על אינפליבל • החור של הגרוש

מותג האיפור הבינלאומי L’ORÈAL PARIS מרחיב את סדרת האיפור העמיד אינפליבל ומשיק: INFALLIBLE TOTAL COVER • הסדרה כוללת: מייק אפ לכיסוי טוטאלי, ב-7 גוונים, פלטת קונסילרים הכוללת 5 גוונים להסוואת כל כתם או הבדל בגוון • התוצאה: מראה עור אחיד ומושלם, עמיד לאורך זמן
תמי גיל
ט' טבת התשע"ח / 27.12.2017 02:23

לעיתים, ניתן להבחין בכתמי עור כהים על עור הפנים, גם אם היה ניסיון להסתירם באמצעות מייק אפ.  כתם כהה, דוגמת פיגמנטציה, קעקוע או קופרוז, בייחוד אם מופיעים על עור בהיר, קשה להסוות לחלוטין, שכן אנו משתמשים בגוון בהיר יותר מהם על מנת להסתירם. עד עכשיו, שכבות רבות של מייקאפ היו פתרון שאינו אידיאלי, שכן הוא יצר מראה כבד ועמוס.

כיום, מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג חדשנות באמנות ההסוואה:  לא עוד הבדלי גוון כגון כתמים, אדמומיות, שקיות שחורות מתחת לעיניים ועוד.

סדרת INFAILLIBLE TOTAL COVER מעניקה הסוואה מושלמת וקלה של פגמים: פלטת הקונסילרים להסוואת פגמים נקודתיים, ומייק אפ לכיסוי מלא לאורך זמן.

שלב 1 – פלטת קונסילרים אינפליבל טוטאל קאבר

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק לראשונה פלטת קונסילרים מקצועית ועמידה         total cover concealer Infaillible– 5 גוונים להתאמה אישית מושלמת לכל גווני העור והצורך: ירוק לנטרול אזורים אדומים בפנים, סגול להארה והוספת זוהר וגווני חום להסתרת כתמים וכהויות.

פלטת הקונסילרים אינפליבל טוטאל קאבר מעניקה כיסוי מלא כנגד כתמים כגון פיגמנטציה, גוון לא אחיד, פצעונים, אדמומיות /קופרוז,, שקיות מתחת לעיניים ועוד.

מחיר השקה מיוחד לחודש נובמבר 2017: 65 ₪

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪

תכולה: 10 גרם

שלב 2 – מייק אפ אינפליבל טוטאל קאבר

מייק אפ אינפליבל טוטאל קאבר – לכיסוי טוטאלי המאפשר לעור לנשום בחופשיות (אינו קומודוגני), תוך עמידות לאורך זמן.

המייק אפ מוצע ב-7 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור.

מחיר השקה מיוחד לחודש נובמבר 2017: 80 ₪ 

מחיר לצרכן: 100 ₪

תכולה: 35 גרם

1

טיפים לשימוש מאת עדי פרג’י מנהלת הדרכה שלריאל פריז:

1.   הגוון הירוק מנטרל ביעילות איזורים אדומים, כגון אף מצונן ומגורה, קופרוז ופצעונים. הסיבה: ירוק ואדום הם צבעים מנוגדים/ משלימים, שעם הנחתם זה מעל זה- מנטרלים האחד את השני.

2.       תוכלו להשתמש בפלטת הקונסילרים תחת כל סוג של מייקאפ. הניטרול והכיסוי היעיל לא יבלוט אפילו תחת מייק אפ בעל גימור קליל, אלא יעניק לעור מראה חלק ונטול פגמים כקנבס.

3.       עיגולים כהים תחת העיניים? בדרך כלל, יש בהם אלמנט כחלחל או סגלגל. לכן, הקונסילר האמצעי, בז’ עם תת גוון כתמתם, יסווה אותם ביעילות.

4.       מעוניינים להעלות בדרגה את יכולת הכיסוי של טוטאל קאבר? השתמשו במברשת מייק אפ 02 על מנת למרוח את המייק אפ. הסיבים הצפופים שלה יסייעו במריחה אחידה, עם כיסוי הרמטי.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

צילום: יחצ לוריאל פריז, יחצ חול

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות