הוגש כתב אישום נגד ח”כ אורן חזן: ביקש שהמשפט ישודר חי בפייסבוק

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד חבר הכנסת בגין עימות שאירע בעיריית אריאל, בו תקף את מנכ"ל העירייה ואת ראש העיר • העימות התרחש עוד לפני שנבחר לכנסת בשנת 2015
חיים טוויל
י"ט כסלו התשע"ח / 07.12.2017 12:40

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד חבר הכנסת אורן חזן, בגין עבירות של תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי.

חזן מואשם בתקרית שהתרחשה בעיריית אריאל ב-2014, עוד לפני שנבחר כחבר כנסת בשנת 2015.

ההחלטה על הגשת כתב האישום התקבלה על ידי היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, לאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת בשימוע שנערך לו.

לפי כתב האישום, באוקטובר 2014, לאחר שנודע לחזן על עיקול שהטילה עיריית אריאל על חשבון הבנק של אמו בשל חוב, הוא הגיע למשרדי העירייה ופקד משרדים שונים במטרה להבין מי הורה על הטלת העיקול.

כשהבין שמנכ”ל העירייה אבי עזר הורה על הטלת העיקול, המתין להגעתו – ואז צעק עליו וגידף אותו.

בהמשך, נצמד חזן אל המנכ”ל ודחף אותו בחוזקה באמצעות ידיו, עד אשר המנכ”ל הוטח במעקה. המנכ”ל נכנס לחדר הישיבות ואילו חזן נכנס מיד אחריו, סגר את דלת החדר ואמר: “אף אחד לא יוצא מפה”.

בחדר הישיבות המשיך חזן לצעוק ולגדף את המנכ”ל, עד אשר הוצא מהמקום.

לאחר מכן התפרץ חזן ללשכת ראש העיר אלי שבירו, מבלי שקיבל לכך אישור, והחל לצעוק ולגדף את ראש העיר. ראש העיר הורה לחזן לעזוב את לשכתו, אולם חזן סירב תוך שהוא מאיים כי “יטפל” בראש העיר, וכי ידאג שהאחרון לא “ישב עוד בכיסא”.

“במעשיו המתוארים תקף הנאשם עובד ציבור, והתקיפה קשורה למילוי תפקידו של המותקף”, נכתב בכתב האישום. “במעשיו המתוארים לעיל, התנהג הנאשם באופן פרוע במקום ציבורי”.

ח”כ אורן חזן בתגובה: “לי אין מה להסתיר. אצלי הכל שקוף. לכן הסרתי את החסינות שלי כח”כ ודרשתי בשיחה עם פרקליט המדינה משפט פומבי שקוף לעיני העם, שישודר בלייב בפייסבוק.

“במשפט אוכיח את יושרי ואת העובדה שמדובר בעוד רשות מושחתת ובכתב אישום מופרך המבוסס על תיק כמותו נסגרים אלפים בשנה כדבר שבשגרה. וכך גם יהיה גורלו של תיק זה. כל כולו של התיק הנ”ל הוא רדיפה פוליטית אישית צרופה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות